вівторок, 4 вересня 2012 р.

Знову в школу!


Привіт, дівчата!

сьогодні в Франціï початок навчального року і моя ластівка полетіла до школи. А мені щось пусто вдома стало, то я до вас))))
насправді, давно вже збиралась написати, в нас в Метці в кінці серпня було свято Мірабелі (це фрукт такий, схожий на нашу аличу) з багатьма заходами, які я вправно фотографувала, щоб вам показати/розказати, та як завжди, на обробку фотографій і написання тексту час не знаходиться...якраз через те, що вдома рідко, все хочеться побачити і відвідати))) до того ж я зараз знаходжуся в активному пошукові роботи, а це забирає ну дуже багато часу... але не буду зараз про це...

повертаючись до школи, покажу вам листівку, яку ми подарували в кінці минулого навчального року минулорічній вчительці - вона дуже простенька, тому я взагалі не думала ïï публікувати, але зараз саме під настрій)))



тому що минулорічну вчительку Емма дуже любила, сподіваюсь, і цього року так буде!
я, взагалі-то, після нашоï освітньоï системи, ніяк не звикну до тутешноï, де щороку міняється вчителька і "перетасовуються" діти в класах (тобто діти з минулорічно паралельного класу можуть бути цього року однокласниками і навпаки), і сьогодні хвилювалась також))) але найкращий друг і "коханий" (це два різні хлопчики))) в нашому класі, доня побігла в клас в настроï, а це вже хороший початок)))

До речі під час шопінгу зайшли ми в канцелярний відділ одного з супермаркетів - тут в школі дають список канцтоварів, які треба принести на навчальний рік - і була в шоці, скільки там всякого різного для скрапу пригодного)))) тут тобі і різаки, і леза до них, і  принтери DYMO на будь-який смак, і полімерна глина, і акрилові фарби і спреï різні, паперу повно, крафту особливо... одним словом, я звична до наших канцелярій, сюди навіть і ніколи не заходила, все через інтернет))) а треба було, в супермаркеті ж я буваю раз на тиждень як мінімум... відчуваю, що тепер це мені дорожче коштуватиме))))


такі от справи))) сподіваюсь, не пропадатиму, тому кажу вам "до скорого"! цьом і вдалого початку навчального року вашим діткам, як школярикам, так і дошкільнятам!


9 коментарів:

  1. Таня! гарного вам навчального року! і з нетерпінням чекаю від тебе кулінарних постів!

    ВідповістиВидалити
  2. дякую, Мар'яна!!! так, давно вже я тобі рецепт горіхового пирога обіцяла, ех(((
    твій синулька теж вже в садочок пішов?

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю з початком навчання! Удачі! Доця миленька така :)

    ВідповістиВидалити
  4. Легкого Вам навчального року!А листівочка, хоча й простенька, зате дуже мила)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Ліда!
      а листівки для "нескрапледі" я такі зазвичай і роблю - простенькі, в цій головною метою було, щоб вона з букетом гармонувала.

      Видалити
  5. Вітаю з початком навчального року мамусю і красунечку-донечку!!
    нехай рік буде легким і цікавим ))
    а литівочка мені сподобалась)) просто і елегантно ))

    ВідповістиВидалити