четвер, 13 вересня 2012 р.

Sous le ciel de Paris - сторiнка

Привіт, дівчата!

Сьогодні я до вас з сторіночкою про місто мрій - Париж ♥♥♥

задумка не моя, це ліфт ось цієï сторінки. Цей лист паперу представляє собою план метро Парижу, і ідея розмістити на ньому основні туристичні принади здалась мені чудовою, навіть якби я ніколи не була в Парижі, певно все рівно б зробила таку сторіночку і повісила на стінку для візуалізаціï мрій)))

Фото з двох різних подорожей (одну з цих фото я вже, до речі, скрапила в ось цій сторінці), тому що сторінка розповідає не про самі подорожі, а про місто. Назва "Sous le ciel de Paris" - Під Паризьким небом - це слова пісні ( якщо не знаєте, жміть на play в кінці посту ☺)

декор поєднує дві теми - романтика і подорожі.




Папір, етикетка, чипборд, вирізаний фотоапарат - все це від моєï улюбленоï французькоï марки 4heures37, яка відтепер доступна і на Украïні, в магазині Scrap-Lavka , а в Ч/Б магазину проходила презентація ïх товарів, і дівчата-дизайнери такоï краси натворили, я в повному захваті!!!  

А тепер, для налаштування на романтичну хвилю, Sous le ciel de Paris у виконанні Іва Монтана ♥ 



а це під музику пісні просто гарні кадри Парижу... На мене вони нагнали величезну ностальгію, бо, навіть якщо ми як мінімум раз в рік буваємо в Парижі, тепер зазвичай ïдемо до друзів або в справах, і не відвідуємо туристичні місця. а тепер так захотілось туди на романтичний week-end, погуляти при вечірніх ліхтарях, помилуватись містом і насолодитись спілкуванням тет-а-тет з коханим....

Приємного перегляду!♥♥♥


19 коментарів:

  1. Красотища какая, глаз неотлрвать!!!! И музыка.. Ммммм

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Алена! а от мелодии у меня просто мурашки по коже... люблю такие песни "вне времени")))

      Видалити
  2. страничка класс! очень понравилась! музыка... успокаивающая :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вика, спасибо, я рада, что нравится, хоть и моя заслуга тут небольшая)))

      Видалити
  3. ох і нагнала ти мені спогадів ))) але таких кльовезних спогадів і настрій ще більше піднявся, підспівую Монтану )))
    сторінка просто неймовірно красива!! все так чудово склалось в одну історію ))
    і папірчик дійсно супер )))
    і я хочу в Париж..точніше до мами...але і погуляти по вуличках Парижу теж не проти )))
    сподіваюсь що ми хоч там зустрінемось з тобою раз на Україні не вийшло )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, я теж сьогодні весь день цю пісеньку наспівувала))) рада, що підняла тобі настрій))) приємні спогади, асоціаціі, а потім мріï... це так класно!
      а зусtрінемось обов'язково, якось))) якщо в Парижі, то ще краще, з бонусом))) може цього року вам вдасться на виставку приïхати - то море скрапу, приємне товариство і Париж, що ще треба для гарного настрою? :-)

      Видалити
  4. Сторінка суперова, аж захотілось в Париж! Насправді я завжди туди хочу:)))! Папірчик та оформлення цікаве!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Ліля, дякую! якщо хочеш в Париж, обовязково поïдеш, мріï мають властивість збуватись)))

    ВідповістиВидалити
  6. Таня,я тебе уже говорила, что мне очень нравится эта страничка и еще скажу! классная!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже красива робота, так гармонічно все поєднано. А Париж - це дійсно мрія, але думаю на якусь із річниць весілля, ми таки поїдемо з чоловіком подихати романтикою цього міста)))Дякую, за гарний настрій))

    ВідповістиВидалити
  8. Прошу,дуже приємно, коли пости піднімають комусь настрій!

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже класна сторіночка! Просто вау! Так все стильно і дуже оригінально! А, про Париж, я взагалі мовчу, бо то краса неймовірна...дуже хочу там побувати!

    ВідповістиВидалити
  10. magnifique cette page: super deign et détails! et ton français est parfait! merci pour ton commentaire sur mon blog!

    ВідповістиВидалити
  11. Тань, классно ты бумагу обыграла) и все эти ниточки-линии, ведущие от разных фотографий, как бы сходятся в одну точку - Париж!)) путешествовать - это так увлекательно, даже в пределах одной страны)

    ВідповістиВидалити