неділю, 16 вересня 2012 р.

Плани до кінця 2012


У вас також буває таке, що дні проходять, а плани залишаються?

я часто записую, що я планую зробити, але пишу те, на що потрібен додатковий час, або що я можу забути, або відкласти за нетерміновістю (якраз для того, щоб бачити в списку перед очима і не відкладати), а буденні справи, такі от, як прибирання, миття посуду і т.д. не пишу, бо про таке не забуваю і роблю це в будь-якому випадку... але потім дивуюсь, як це так, день пройшов і я нічого не зі списку не зробила?... А тут якось побачила в блозі Поліни ïï плани на літо і результат в кінці, і вирішила і собі зробити плани публічними і на тривалий період , для мотиваціï))) Нехай в мене це будуть плани до кінця 2012.... (в глобальних лініях, таке як "занести пальто в хімчистку", наприклад, в цих планах я писати не буду, то дрібне-буденне))))




в випадковому порядку надходження думок :-)))

-- знайти роботу (якби ж це залежало тільки від мене....)
-- сісти за руль (не дуже це люблю... але це невідривно повязано з першим пунктом, коли буде куди "потрібно ïхати", тоді і поïду, а так і не хочеться себе заставляти)
-- зïздити кудись сім'єю на week-end, хоча б раз
-- організувати вечірку на свій Д/Н (це звучить банально, але я вже багато років цього не робила...)
-- організувати справжнє Д/Н для донечки ( знову ж таки, звучить банально, але це не враховуючи того, що моя доня народилась на католицьке Різдво, і це свято нам "псує" щороку весь смак Д/Н, бо чомусь всі приносять подарунки від Діда Мороза, а не від себе, і головна в декорі ялинка... та ще й ми завжди святкували ïï день народження не вдома, бо ж ïхали на Різдво до батьків... а тепер от хочу зробити тематичну вечірку, і десь на один день подіти ялинку))) єдина проблема - щоб друзі не розïхались на канікули, але не будемо загадувати наперед...)
-- нарешті знайти компроміс між випічкою і непотрібними кг... поки що страждає перша, але пекти я дуже люблю, то треба щось придумати...
-- як наслідок попереднього пункту - почати займатись спортом (тут я скептично реалістично посміхаюсь... бо щоразу цей пунктик входить в плани і ніколи не виконується... але пропустити я його теж не можу... хай живе мотивація!!!)
-- додам ще один пунктик, щоб було конкретніше - скинути 3кг)))
-- робити скраби-маски для обличхя хоча б раз в тиждень і не забувати про нічний крем...
-- вилізти нарешті з моïх звичних джинсів, які стають уніформою, як тільки я тривалий час залишаюсь вдома (ну, це краще, ніж спортивки з випуклими колінами, скаже хтось, але все ж мені хочеться різноманітності)
-- зробити новорічний декор вдома ( знову ж таки, так як на Різдвяні канікули ми раніше ïздили в Францію, вдома ми навіть ялинку не ставили, тому і такий пунктик)
-- зробити заздалегідь (ключеве слово!) і відправити нов.листівки тим дівчатам, чиï блоги я з задоволенням читаю і чиï адреси маю
-- розібрати нарешті всі фото по папочках, "почистити" картки памяті і відібрати найкращі для друку
-- почистити старий комп'ютер і перевстановити операційну систему, коли це зроблю, буде в мене комп'ютер тільки для скрапу!
-- зробити нарешті блог двомовним (укр/фр)
-- менше часу "зависати" в скрап-неті ( щоб було конкретніше, не більше 10год в тиждень, що становить приблизну 2 год в будні і 0 на вихідні, або ж по год в день з бонусом на вихідні) - якщо починати прямо зараз, то сьогоднішній резерв я вже використала і зайшла в кредит))))) так що прощаюсь з вами))))
...

А що ви хотіли б зробити восени? діліться своïми планами та мріями, може я і собі щось добавлю))))

10 коментарів:

  1. я теж складаю плани на день і пишу список справ, які необхідно виконати на протязі якогось конкретного часу, дуже допомагає організуватись, але, звичайно, коли не виконую усього, то почуваюсь розчарованою. а які плани та мрії? -прочитати відібрані книги; -почати бігати вранці; - організувати регулярні розвиваючі заняття для синочка; -зв"язати та пошити задумані речі(це моє хоббі); -з"їздити всією сім"єю кудись(ну, дуже хочеться)!і ще багато інших речей, над якими варто ще подумати та розібратись...але дякую за такий пост, я й собі задумалась над своїми пріоритетами!

    ВідповістиВидалити
  2. о, так, скласти список книг і прочитати ïх - це те, що треба додати! для дощових вечорів))))
    то і добре, що пост і тебе надихнув на пріоритети, тримай в курсі, потім порівняємо результати!
    але я не дуже сумлінна, бо, якщо притримуватись останнйого пункту, не мала б більше сюди заходити сьогодні, та не втрималась))))

    ВідповістиВидалити
  3. желаю что бы всё исполнилось-выполнилось! а я вот даже и не хочу уже планов составлять... а то настроишь, на планируешь, и кто-то или что-то обязательно всё испортит :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо, Вика! надеюсь, мне ничто и никто не помешает, ведь почти всё тут зависит от меня, родимой))) надо только хорошо организоваться да воленьку в кулачок, чтоб не бежала за конфетами к чаю, а бегом пресс качать)))

      Видалити
  4. Ооо.., какие чудесные планы!
    А я вот перестала планы записывать..., хочу то,то сделать.., записала, а день пошел совсем по-другому..., в итоге много чего сделала, а по списку - ничего..., и расстраиваюсь..
    В итоге, не пишу планы, а думаю, пусть будет как получится.. И уже 2 месяца исправно хожу на спорт!!!:)
    Хотя иногда наметить и записать - это очень полезно:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. поэтому в этот раз планы не на день, а глобально, чтобы не испытывать разочарования, но идти к цели)))
      я уже, кстати, один пунктик исполнила, и думаю ещё парочку дописать)))
      а по поводу спорта - ты молодец, а я пока нет, буду брать с тебя пример!!!

      Видалити
  5. я теж планую і теж записую.
    маю список на день і список на рік. щоправда список на день частенько затягується на тиждень або й два, бо дійсно пунктів у ньому дуже багато, але тим не менше це дійсно допомагає виконувати усе (або хоча б більшість) запланованого.
    а стосовно вечірок - теж маю такі мрії :) ось, до речі, дуже хороший сайт на цю тему http://www.hwtm.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Яно, з твоєю організованістю хоча б стосовно блогу, усім варто в тебе вчитись, це точно! а я от такі глобальні плани пишу вперше ( підкреслю, саме плани, бо коли записуєш мріï чи побажання, то чомусь менше зусиль докладаєш і чекаєш, щоб воно саме по собі сталось))))
      дякую за посилання!

      Видалити
  6. О, скільки планів... ти просто молодець, що нарешті написала це, бо це вже велииикий крок уперед!!!
    Особливо мене останні пункти потішили, бо мене вони теж стосуються! Я, теж все ніяк не посортую фото на компютері, і все ніяк не роздрукую... а про час проведений в неті, я взагалі мовчу...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, Надюш, написати - то вже перший крок до реалізаціï, тільки мене тепер совість мучить з кожним шматочком шоколаду і за читанням блогів))) але це так, адаптаційне, думаю, минеться)))))
      радує, що я не одна така "затягнута" в інтернет))))

      Видалити