пʼятницю, 25 вересня 2015 р.

Листівка до народження дівчинки

Привіт!
 
Я забігла вам показати ніжну-преніжну листівочку з мамою-мишкою :-)
Навкруг мене знову почався "сезон" вагітностей, і ось ця для однієї майбутньої мами. Я вже давно помітила, що робити листівки просто так не можу, в мене завжди знаходиться куди важливіший скрап, мені завжди потрібна причина або якесь конкретне натхнення)
 
На цій листівці всі мої любові останнього часу - розмальовування, тонування, золото і дотси)))
 
 
Інший ракурс, спочатку мені здалось, що блиск тут краще видно, хоча, певно, однаково :-)



Гарних вам вихідних і пахучої золотої осені! ( а в нас ще все зелене)))

4 коментарі:

  1. Яка краса!!! Я теж люблю більше щось творити під конкретний випадок чи людину;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, Діано, дякую за коментар! а ти вже опробувала свої мишки ?

      Видалити
  2. Очень милый КАС! А я наоборот люблю делать открытки "про запас"... :)

    ВідповістиВидалити