понеділок, 17 грудня 2012 р.

Спільний проект Home Deco. Етап 6.


Привіт дівчатонька!!!!

Сьогодні я до вас швиденько-швиденько з останнім етапом спільного проекту - найприємнішим!!!! - оформленням подарунків! Я зараз якраз в процесі, в самому розпалі!!!!! покажу вам результат пізніше, але не знаю коли, бо не до віртуального світу зараз)))


Tак як зараз в блогосфері повно різних ідей по загортанню подарунків, в цьому пості я не буду наголошувати на скрап-оформленні  і всьому такому, основне, чим привернули мою увагу наступні фото - це гармонія кольорів між ялинкою і подарунками, загальний настрій.


Насолоджуйтесь!!!! а я побігла, бо все "горить", ще стільки всього хочеться встигнути, в мене лишилось рівно 4 дні ( а якщо враховувати, що в середу малеча вдома і "секретні" роботи не зробиш, то лиш 3, ай-яй-яй))))



(наступна моя улюблениця - в мене цього року в таких же кольорах)))
Decorated Holiday Mantel Created by Katrina Giles









Christmas Wrapping.

Christmas tree skirt
звідси


звідси (там також підбірка)

msl_dec04_giftadornment.jpg
звідси + як зробити + кліпарти для скачування

Ну і ще декілька загальних фото для натхнення)))))

Cookie-Decorated Chandelier
звідси

In the Red
звідси

Christmas baubles hanging from a chandelier
звідси


звідси


звідси




звідси

table setting
звідси

P.S. Mr. Linky добавила на усі етапи, без дат, додавайтесь до 10 січня!!!! щоб всі встигли)))) цьомчик!










5 коментарів:

  1. Вау, картинки просто казкові!Дякую за натхнення)))

    ВідповістиВидалити
  2. краса! чудова підбірка! новорічний настрій на повну :)

    ВідповістиВидалити
  3. Таня! я щось випала з блогожиття, вибачай! як ваше здоров"я! чи все у вас вже гаразд?

    ВідповістиВидалити
  4. Напишу ще сюди посилання - http://bambetl.blogspot.com/2013/01/home-deco.html, бо лінки чомусь дублюються...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оленька! я в лінках чайник, так може щось не те вибрала, чи не так зробила))) твоï роботи чудові!!!

      Видалити