пʼятниця, 5 лютого 2016 р.

Project Life - Grandiose

Привіт-Привіт :-)

Давно мене вже тут не було, але я продовжую читати вас, милуватись і надихатись вашими роботами! А сьогодні одне завдання мене так надихнуло, що я вирішила показати вам і свою роботу ))) Прожект лайф звісно, тепер в мене це улюблений вид скрапу)


Ви здогадались про яке завдання йдеться?
Бумага-Марака PL: Задание №10. Крупный заголовок




Цього року я випробовую новий підхід до ПЛ: класичний, по тижнях. А три роки до того, я вела ПЛ по подіях, і обормляла їх за принципом скрап-сторінок, тому в мене майже на кожній сторінці присутній заголовок і часто вони досить великі.
Сьогодні я вам показую одну з сторінок про літні канікули, ми їздили відпочивати на Лазуровий берез Франції, щоранку, поки ще не було спекотно, ходили гуляти по краю мису, пейзажі там просто неймовірні, вражаючі і грандіозні! Про це і сторінка :-)

Ще кілька пейзажів для тих, кому хочеться вже літа і моря ;-)




12 коментарів:

  1. Ммм, как красиво! И страничка и фото! Да, лета уже немного хочется)

    ВідповістиВидалити
  2. Ой как здорово! Хочется побольше видеть такой красоты!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо, Танечка, мне очень приятно!

      Видалити
  3. Таня, шикарная страничка, здорово все подобрала, цвета и декор - супер!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аня, спасибо за теплые слова, я рада, что страничка понравилась!

      Видалити
  4. Таня, чудові краєвиди! І сторінка ПЛ також! Мені дуже сподобалась! Дякую за участь у завданні від Бумага-Марака

    ВідповістиВидалити
  5. Я тут самая последняя отмечаюсь! :) Тань, с удовольствием обменяюсь с тобой небольшими подарочками! Искала твою почту - не нашла! Напиши мне, пожалуйста, на papercraft.minsk@gmail.com, обговорим все детали! :))
    П.С. Потрясающая страничка! Мне очень понравилась твоя интерпретация нашего задания! И спасибо за море, хоть бы уже его наяву увидеть! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. cпасибо, Наташа! напишу тебе по мейлу :-) свои координаты в блоге не оставляю - за исключением редких случаев не вижу в этом надобности)))

      Видалити
    2. Танюююш! Ты куда подевалась? Не могу до тебя по почте достучаться! :)

      Видалити
  6. cette page de PL est vraiment super jolie, j'aime beaucoup cette grande photo sur le côté!

    ВідповістиВидалити