пʼятницю, 27 травня 2016 р.

PL : Château de Thillombois

 
 Привіт

Я настільки затягнута роботою, що на блог зовсім часу не залишається, навіть давно готовий пост ніяк не виходить відредагувати і опублікувати... Сьогоднішня моя робота в якості запрошеного дизайнера в блога "Бумага Марака", завдання травня скоро добігає до кінця, але у вас ще є час взяти участь! мій розворот про пошуки шоколадних яєчок в парку гарного замку під час минулорічного великодня.
Тоді ми вперше їздили шукати "скарби" в публічне місце і я все думала, як же вони все те організують, щоб діткам було не прикро, що хтось знайшов більше шоколаду, а хтось менше) В результаті яєчка не були поховані прямо в саду, як ми це робимо вдома, все було організовано на зразок вікторини-пошуків скарбів, дітки були розділені на вікові групи, а після того, як відповіді на запитання були знайдені, всі отримали однаковий набір шоколадних ласощів + був організований солодкий стіл для дітей і дорослих. Класно було, одним словом, робота над цим розворотом викликала в мене гарні спогади ;-)

 
Завданням місяця в Бумазі-Мараці був текст від руки, в мене це враження доньки про цей день

Дякую всім, хто забіг на хвилинку, до скорого, па-па!

7 коментарів:

  1. Какой красивый, гармоничный разворот! Карточка с журналингом от дочери смотрится так мило! Она учится в обычной французской школе?

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо, Тамара!
    Да,в самой обычной французской школе ))) разговаривает одинаково свободно на обоих языках, но писать легче на французском - у меня не всегда есть время заниматься украинским, домашних заданий и так много, то мы учим писать по-украински скачками, когда ездим к бабушке ( к слову, раз в год))))

    ВідповістиВидалити