середу, 5 грудня 2012 р.

Адвент-календар

Привіт-привіт усім!

Нарешті сфотографувала для вас свій адвентик (таак, я виявилась найнеслухнянішою учасницею пректу :-))))), а ми тим часом вже 5 коробочок відкрили... Тільки поки не Їмо солодощів звідти, бо щось животик наш маленький болить і капризує... та нічого, різне в дитинстві буває, прорвемся....
Так от, як я і казала раніше, мій календар складається з 26 коробочок (від 1 грудня і до 26 - це ДН моєї малечі), всього 9 різновидів (на фото всіх нема). На всіх коробочках зроблені дірочки, тому що планувалося, що вони всі будуть висіти. В ідеалі я хотіла купити металеву ялинку і на її гілочки розвісити коробочки в довільному порядку, щоб доня сама шукала потрібний номер. Але на знайшла підходящої структури, щоб всі коробочки помістились і ,взагалі, коли маленька захворіла, не до магазинів було. Тому як варіант спробувала підвісити коробульки як гірлянду. Результат мене не задовільнив, тому що коробочки різної форми/розміру/ваги і виглядало то не гармонійно. Рішення прийшло з татової сторони (чоловік мій просто генератор ідей коли це  може допомогти уникнути непотрібної на його думку покупки, як ото металева ялинка ))) - і тепер коробочки живуть в різних місцях доніної кімнати і щоранку вона шукає потрібний номер. Хоча підозрюю, що вона вже давно познаходила що і де, бо коли я випадково поміняла місцями коробочки з книжкової шафи і її столика, вона це одразу помітила))))

Окремо хочу вам показати два номерочки - вони особливі, тому що це "Миколайчики" - завтра він прийде вже до французьких діток. Вони дуже інтригуюють Емму - тут точно не цукерки (хоча вони і так не всюди, просто по коробці непомітно) , каже, і так і крутить їх з усіх сторін, цікавинка)))) Але терпеливо чекає свого дня)))) Ще недовго...

А вам розкажу по секрету)))) В завтрашньому карта, як знайти в дому подарунок - це набір дисків з різдвяними піснями і казками (французькою і англійською, а ще мрію знайти диск з колядками, але ніколи не бачила в продажі, може вам зустрічались і ви можете підказати, де знайти? буду вдячна)))
А "наш" Миколай принесе книжечку, яка розповідає, як сучасний Дід Мороз розносить подарунки. Бо в нас вже з'явились підозри стосовно цього, може книжечка допоможе ще трохи продовжити віру в казку.... Якщо ніхто не завадить)))) Бо попросила чоловіка купити новорічний обгортковий папір (фіолетовий,як мені треба!) по дорозі з роботи, щоб малеча не бачила. Купив. Лишив в машині, щоб принести додому якось нишком. Пролежав той папір в машині кілька днів, все як має бути. Вчора забирав її від бабусі... дивлюсь, іде додому моя Емма з РУЛОНАМИ ПАПЕРУ в руках................. що казати?! їхав з роботи втомлений, дав дитині автоматично неважке, вилетіло йому з голови ЩО ЦЕ...... :-))))


з цими упаковками беру участь в завданні Київського Скрап-Клубу "Полосатий Новий Рік".

Вже багато написала, але ще додам для учасниць проекту - так як я сама припізнилась і з огляду на те, що в нас багато хто починає адвент з 19 грудня, тому я не буду (як хотіла раніше) брати до уваги лише тих, хто закінчив до 1грудня, а усіх, хто зробить взагалі, Тому, хто рохпочав - закінчуйте спокійно, а хто не почав, але має бажання - ще можна приєднатись, ми завжди за.
Приз я ще не сфоторгафувала, але набором паперу буде така ж колекція, яку ви щойно побачили в адвенті (виняток - якщо виграє Оксана, бо в неї вже є такий і теє від мене, то я не даруватиму двічі одне і теж)))).

Всім цьом, дякую за ваш візитик і коментарчики, які мене завжди радують!
Не хворійте, радійте сніжку і зимі! Свято наближається)))))

26 коментарів:

  1. очень красивый адвент!
    я уже 2 года собираюсь начать и никак не начну)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо!
      как я тебя понимаю! начать - главное)))) хотя закончить тоже не всегда просто))))

      Видалити
  2. Как красиво, так все продумано, где бы нам еще времени набрать на все задумки)))

    ВідповістиВидалити
  3. ВАВ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Яка краса!! Ну ти і умнічка!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже красиво!І радість для доні страшенна)))
    Попробую на другий рік таке створити, тоді ми будемо більшенькі.А ти молодчинка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Ліда! обовязково спробуй наступного року, дитяча радість - безцінна і варта усіх зусиль!!!

      Видалити
  5. Боже как красиво! Сказочно красиво!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Але класно ти придумала, я б сама із задоволенням пошукала такі пакуночки :)))
    Бажаю малечі швидкого одужання і сповна насолодитись вмістом пакунків :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-))) ти знаєш, в мене теж зявилась ідея на наступний рік зробити ще один, для нас теж)))) там би були не солодощі, а записочки, приємні слова, або пропозиція щось зробити разом - запрошення в ресторан, білетики в кіно, глінтвейн-вечір з друзями і т.д. ідея до роздумів, є цілий рік на виношування)))))

      Видалити
  7. Таня, адвент замечательный! Очень мне нравится!

    ВідповістиВидалити
  8. Танюша, це просто казковий адвеент! Дуже гарна і така акуратна і різнопланова робота!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Надюша! робота справді різнопланова, це заняло багато часу, тому наступного року, певно, виберу лиш один тип коробочок)

      Видалити
  9. КЛас!!!! Танюшка, ну це просто чудо!!!! так цікаво і акуратно все )) БРАВО!!!
    Бажаю Еммі швидкого одужання і насолоди від подаруночків ))
    то папірчик мені дууууже подобається ))) я його шкодувала....шкодувала...а зараз він пішов в адвент )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Сонце!
      а любуватись на папір і шкодувати - це, певно, загальна скраперська риса)))) я от його брала минулого року на адвент і грудневий альбомчик (сподобалось, що цифри є), взяла з запасом, але так і не зробила тоді... цього року використала його на адвент і листівки, але за рік "любування" пропала новизна, і на ДД я вже взяла інший папір)))) а те, що лишається, подарую комусь, кому воно буде новим і цікавим (тим більше, що на укр. ринку ця марка не представлена))))

      Видалити
  10. Ух, яка краса. Наступного року точно будемо робити. А поки... щось інше. Головне вспіти, бо я поки не вдома, приїду і афоткаю. Вже дещо є!!! І бачу, що деякі деталі дуже схожі но мої )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ідеï витають в повітрі)))))) сфоткаєш - з задоволенням порозглядаємо твій декорчик, це буде щось "інше" в тому плані, що більшість все-таки зробили адвент, так що цікаво!

      Видалити
  11. О, нарешті :) Яка краса у вас виходить, дівчата! Я трохи заздрю :) Але ми на різних "поверхах", тому у кожного своє бачення і втілення. Хотіла б я потрапити в дитинство, і щоб мені так доводилося щодня шукати ту коробочку :))) А що там у книзі, де про Діда мороза? Яка легенда? Бо мене теж розпитують, як та що... :) Видужуйте і насолоджуйтеся святковим настроєм!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну що ти Олю, кожний свій - найрідніший, і кожний дитинці мамин - найкращий))) а твоя ще й сама робила, молодчинка!
      а історія Діда Мороза не знаю чи підійде до укр реалій))) короткоо: моя мала знала, що до бабусі (фр) ДМ приходив через камін, а вдома нема, то як? я ій кажу "через вікно", а вона "ми ж віконниці закриваємо", я кажу "через двері", а вона "хто йому домофон відкриває? в нього що ключ є?" і книжка якраз перебирає всі ці варіанти, то мені підходило)))) в результаті то мурашки допомагають ДМ стати манюсіньким і пролізти через найменші щілинки. Ну такий собі варіант... з дуже гарними іллюстраціями і як не якою казочкою все таки... все таки мені хочеться, щоб малеча подовше вірила в казку! :-)

      Видалити
  12. Це не адвент-календар, це просто шедевр!! я обов"язково позичу ідею і втілю для своєї донечки, коли вона трошки підросте ))
    окреме дякую від Київського Скрапклубу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ооо, як приємно! дякую, Валя!
      насправді до шедевру йому далеко, він звичайний)))))

      Видалити
  13. Танечко, Боже, яка краса! Нарешті я добралася до твого блогу! От тільки б часу більше, щоб все порозглядати! Тепер і я твоя палка шанувальниця!

    ВідповістиВидалити
  14. Потрясающие работы!
    С ув. Вика (Киевский Скрапклуб)

    ВідповістиВидалити