неділю, 7 жовтня 2012 р.

:-)

ПИТАННЯ було мені задане вчора вранці : "Мама, якщо моя сестричка ще не в твоєму животику, то ЯК зробити, щоб вона туди попала?"
Знаю, що всі діти рано чи пізно задають такі питання, та все ж це заставило мене посміхнутись і ... є варіанти відповіді? :-))))

LA question m'a été posée hier matin : "maman, si ma petite soeur n'est pas encore dans ton ventre, COMMENT faire pour qu'elle y aille?" 
Tôt où tard tous les enfants posent ce type de questions mais quand même pour répondre, c'est toujours délicat... des suggestions? :-))))

Говорячи про дітей, розкажу вам ще одну історію)))  Моя доня "розлюбила" свого минулорічного коханого і вирішила "закохатись" в свого найкращого друга. Коли я спитала чому, відповідь була такою: " просто Антуан завжди грається тільки в хлопчачі ігри, а Ензо слухається мене і грається зі мною в папу і маму". Очевидно, правда? )))) Якби всі великі дівчата так мислили, життя було б набагато простішим, чи не так?))))

Parlant d'enfants et d'amour, ma fille a changé d'amoureux. Quand j'ai demandé pourquoi, la réponse semblait évidente : "parce que Antoine joue toujours aux jeux de garçons et Enzo joue avec moi à papa et maman et il fait ce que je dis" pas mal, hein? si toutes les grandes filles faisaient leurs choix de même façon, la vie serait plus simple, n'est-ce pas? ))))


ну і, щоб пост був не зовсім без фото, ось вам чуть нашого міста - сьогодні церкву, яка нас будить щоранку своïми дзвонами)))
насправді, я вже давно збираюсь показувати вам трохи більше місто та рiзні заходи, але з такими насиченими днями і особливо вихідними, на обробку фото і написання довгих постів я часу не знахожу, то спробую так, по трошки то тут, то там...

et, pour ne pas faire un message sans images, une photo de notre église pour montrer un peu la ville à mes lectrices étrangères...

 в Франціï міста міста класифікуються за ступенем озеленення, наше - заквітчане по максимуму, на 4 квіточки. А ще за ступенем покриття інтернетом в громадських місцях, в нас дві "собачки", який максимум я не знаю))) взагалі, інтернетом в громадських місцях я не користуюсь, мені його і вдома з надлишком))) але для гостів міста і туристів це практично.
 і справді, місто дуже заквітчане, квіти всюди, ось вигляд на ту саму церкву з іншого боку вулиці, перехреся в формі кругу, і як його центр, так і огорожі, що відділяють дорогу від тротуарів, потопають в квітах!
Гарноï неділі всім, до зустрічі! Bon dimanche!

13 коментарів:

  1. да, дети они такие :)) спасибо за фото, всегда интересно смотреть и читать про другие города!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. да, любознайки и почемучки, согласна)))
      пожалуйста, постараюсь делиться фото такого плана почаще, я тоже люблю читать и смотреть такое у других)))

      Видалити
  2. так, дитяча логіка - це завжди цікаво, кумедно, та й змушує нас, дорослих, замислитись...) а краєвиди міста дуже гарні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, дітки наші - це щось))) без них було б нудно))) а місто наше справді дуже гарне, навіть проживаючи тут, милуюсь щоразу!

      Видалити
  3. Тань, до мене тільки зараз дійшло що ти у Франції, а я чомусь думала, що ти в Іспанії... ну не знаю, чому так сталося... Собор неймовірно красивий і зелені, так багато... краса неземна! Думаю ви до того вже звикли, а для нас це розкіш і рідкість!
    Про 4 квіточки і 2 собачки, то так кумедно, але водночас дуже розумно! Спонукає міста і села розвиватися, пильнувати порядок і дбати про туристів!
    А, що відповісити доні, навіть не знаю... ще не стикалася із таким! Тільки вчора казала свому малому, що він вийшов із мого животика, так він підняв мою кофту і всіляко намагався запхати свою голову мені в пупок...ось так!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, зелень тут на кожному кроці, при чому кожного сезону пейжажисти змінюють дизайн, щоб не було сухоцвітів і пустоти! на Украïні таким і не пахне, зате і місцевих податків у вас нема))) а тут є і ще й які!!!
      а малий твій насмішив)))) моя з самого початку знала, що сестричка береться з животику, коли була маленька, все казала мені "ïж, мама, ïж", а тепер вже знає, що то не допоможе))))

      Видалити
  4. Дякую за розповіль про місто, воно у вас чудове і затишне! Церква дуже красива. А про діток :)) Вони мудріші за нас, тому нам іноді важко піднятися до їх рівня і бути "в темі"... Моя доня якось заявила, що знає, відки беруться діти! Вони народжуються із зернятка, що в маминому животику. А зернятко там береться - від ЛЮБОВІ Мами і Татка. Ось так все просто :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, ми також про "зернятко" розповідали, тут так дитячі книжчки пояснюють звідки дітки беруться, вона це знає. але цікаво ïй ЯК саме зернятко туди потрапляє))) але пощастило, що вона запитала те, коли тата не було, то я сказала в ньйого запитати, а поки він повернувся додому, то вона переключилась на інше. до пори, до часу.... :-)))

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
  5. Ой,Таня! Як ти мене повеселила! Я спробувала уявити, що би я відповіла дитині на питання про те, як дітки в животику з'являються - і, якщо чесно, то я би розгубилась би...
    Місто в вас дуже гарне!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, твій ще до того маленький, але раніше чи пізніше, та питання прозвучить, так що готуйся)))
      а ми з чоловіком "розробляємо" спільну "стратегію" на випадок несподіваноï "атаки" питаннями))), щоб не було такого, що мама до тата посилає, а тато до мами, а дитина відчуває, що "щось тут не чисто"))))

      Видалити
  6. Ой, Танюшка!!! як в вас красиво!!! дійсно все у квітах!! ніби в якомусь мультфільмі чарівному ))) класно коли люди вміть так прикрашати місто і бережуть те все ))
    ну а питання і мене поставило в тупік )))) мда..треба готуватись до такого )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. готуйся, готуйся)))))та воно завжди звучить несподівано))))

      Видалити