четвер, 25 жовтня 2012 р.

Горіхова насолода)))

 Привiт, любі моï!!!

Я бачу, що в мене цього року жовтень - місячник рецептів)))) жодного скрапового посту(((( але нічого, далі вони будуть)))

А сьогодні поєднання папірчиків з випічкою! ïздили ми на минулих вихідних в гості до друзів, я, як завжди, спекла щось ( горіховий пиріг з яблуками) і в придачу баночку яблучного варення (все сезонне, як я люблю). Ну і, як водиться, оформила те, щоб воно презентабельно виглядало))))
 Все дуже просто: біленькі ажурні серветки, щоб було нарядненько, рафія (не вистачило на все в такому кольорі, до додала і шнур), теги... все в чудових теплих осінніх кольорах... так класно сюди вписався папірчик від 4heures37, правда, настроює на домачний затишок і так і спонукає приготувати чашку гарячого напою, щоб скуштувати мій пиріг?)))) я задоволена безмежно, що він мені так вчасно на очі підвернувся, коли я рилась в своєму бардаку і шукала "щось, не знаю що")))) ( нагадаю, купити папір цієï французькоï марку на Украïні можна в магазині Скрап-Лавка)



Рецепт, давно мною обіцяний Мар'яні))))

Горіховий пиріг

150г змелених горіхів
40г муки
3 яйця
150г цукру
100г масла
1 лікерну чарку рому
дрібка солі
1 ч.л. розпушувачу або соди

1. Змішати половину цукру з горіхами, другу з розтопленим маслом, потім зєднати дві суміші
2. Додати жовтки по одному, потім білки, збиті в міцну піну
3. Додати решту інгредієнтів ( розпушувач, сіль, мука, ром)
4. Випікати при температурі 200-210°С поки верх не зарумьяниться (десь півгодини)

Примітки:

  • це базовий рецепт, до нього можна додавати різне за смаком, наприклад я додаю тертих яблук, щоб полегшити калорійність, можна груші, родзинку, шматочки шоколаду, цукати.... 
  • рому я не даю, бо готую для дітей, хоч я і вважаю, що він додається для смаку, але шоб замінити рідину, даю чуть-чуть молока
  • цей пиріг має бути пропеченим всередені, готовність перевіряємо всім відомим способом - ножем чи зубочисткою чи сірником...
ось такий він в мене після випічки.
Як завжди - якщо спробуєте, буду рада чути ваші відгуки))))



15 коментарів:

  1. дякую, Таня! моє очікування зробило ще більш приємною для мене появу цього рецепту! нагнала ж ти мені апетиту! найближчим часом сподіваюсь скуштувати!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))))))ну, вибач! це ж теба було спекти/сфотографувати/написати.... а я, якшо чесно, з минулоï осені не пекла його, аж зараз))))

      Видалити
    2. я все розумію!))) - я просто тішуся!

      Видалити
  2. спокусливо )))
    оформлення чудове. От що значить творча натура!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Таня, читаю все твои посты и бессовестно не комментирую. Поэтому сегодня делаю паузу в своём осеннем галопе и пишу... Оформление подарка превосходное, бумага и рафия очень "в тему", так по-домашнему. Глядя на серое небо за окошком так и хочется заварить вкуснейший чай и наслаждаться тёплым яблочным пирогом в дружной компании. Всё ещё жду от тебя рецепты шоколадного пирога (без муки), я где-то при переезде потеряла рецепт, он у меня всегда на кухне лежал и если надо было гостей удивить, то это был беспроигрышный вариант. Кстати, у нас открылась очень классная пиццерия Tomat Gold, где можно заказать похожий на десерт, только они вроде туда ещё немного коньяка добавляют.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, так безсовісна ти!)))))) це ти про який пиріг, про чізкейк чи що? я щось і не знала, що ти чекаєш рецепта...:-) а щодо алькоголю - ти ж знаєш, в мене є маленькі оцінювачі високоï кухні, то все спиртне заказане! хоча там в рецепті алкоголю теж нема, точно. Я, до речі, давно вже його не робила, якраз думала, що б то таке не напряжне на ДН спекти...дякую за ідейку)))))

      Видалити
    2. Нет, не чизкейк, там в состав входит шоколад, масло, яйца и сахара(кажется). Я тебе напомню, этот рецепт ты нашла на обёртке от шоколада из Франции. Напиши рецепт, плииииииз.

      Видалити
    3. хм, в мене масса рецептів, які я переписую з упаковок, обгорток, тощо, я ще той Плюшкін щодо цього))))) проблема в тому, що вони регулярно друкують нові рецепти... то ïх багато... але як точка відліку : шоколадний пиріг без муки, я правильно зрозуміла? пошукаю в своïх папірчиках))))

      Видалити
    4. Ты мне его в первый раз ещё с мороженым подавала.

      Видалити
  4. как всё аппетитно! пойду что ли чайку попью :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о да, давай-давай, Вика, я тоже)))) хотя к чаю сегодня ничего нету((((

      Видалити
  5. Саме шукала новий і простий рецепт :))) Іду пробувати :)

    ВідповістиВидалити
  6. Нічого собі смакота!!! Класне оформлення, справді дивишся і слюні пускаєш... Молодчинка! Дякую за рецептик!

    ВідповістиВидалити
  7. Упаковка такая милая - просто чудо, и хоть не все могу перевести, уверена пирог невероятно вкусный!

    ВідповістиВидалити