четвер, 22 липня 2010 р.

Кулінарна книга

Ідея сьогоднішньої моєї роботи зародилася вже давно і поєднала в собі два моїх захоплення -- скрап і кухню. Кухонна тематика в скрапі зараз взагалі модна, до того ж це практично, а я це дуже люблю, та ще й отримала новий кулінарний папір від Руж де Гаранс, як побачила його так і закохалась,такий яскравий і соковитий, напевно, ще не одну кулінарну книжку і сторінку з ним зроблю.

А ще дуже вчасно завдання від Скрапмами, в якому я і візьму участь з цією книгою. Взагалі-то різноманітні завдання дуже організовують, адже потрібно встигнути до певної дати, якби не це, то я ще б довго "тягула резину", напевно, бо в спеку таку нічого робити не хочеться, а думками я взагалі вже десь гойдаюсь на морських хвилях...

Стосовно самої задумки. Не знаю як ви, а я ніколи не можу пройти повз симпатичні рецептики в журналах, завжди вирізаю їх акуратненько і сладаю на купку. І хоч рецепті ці дуже не досконалі, але інколи підкинуть ідейку, коли вже й не знаєш, що ж тій сімейці на обід приготувати, а інколи просто цікаво підглянути оформлення страви. Так от коли купка рецептиків стала величенька, то виникла потреба якось їх скласти. Для цього я і зробила цю книжечку

така вона всередині

а тут вже з рецептами

рецепти складені в кишеньки

тепер кожна сторінка окремо

і ця ж сторінка порожня

книжка складається всередину

і ось так виглядає зверху

тепер ближче деталі

ззовні книга покрита сківертексом, його я ще використовувала, щоб зробити гаманець для фото, який я показувала тут

буковки покриті лаком для нігтів :-)) і залиті глоссі акцентом. як на мене, результат такий самий, як і на цій сторінці, хоча там я робила по-іншому.

чудові кухонні натирки від Rouge de Garance

вишеньки також вкриті глоссі акцентом

в робоі використала цупкий картон для основи, сківертекс для обкладинки, кардсток Bazzil для кишеньок, папір, натирки, брадси, витинанки -- все з кухонної коллекції Adèle від Rouge de Garance , я від неї просто балдю :-)), квіточки Prima, ну і мій новенький дирокольчик, давно на нього любовалась в чужих роботах, тепер милуюсь в своїй, такий ефектний! 

15 коментарів:

  1. Дуже зручна, функціональна і гарна вийшла кулінарна книга! Мені дуже сподобалося-все на своєму місці-натирочки, квіточки... Папір просто чудовий! Хотіла б я це все в руках повертіти)

    ВідповістиВидалити
  2. Справді супер-практична й дужжже ефектна штука вийшла! Сама люблю практичні речі (хоч вони в мене найгірше виходять ). Папка вийшла просточудова!

    ВідповістиВидалити
  3. Я в захваті!!! Дуже гарна, стильна та функціональна кулінарна книга!!!

    ВідповістиВидалити
  4. дівчата, дуже дякую, я і сама в захваті від цієї роботи, не всі мої творіння мені подобаються, а от ця-так! :-))

    ВідповістиВидалити
  5. я не подумала щоб написати тобі :) мені дуже сподобалась книга бо 1. кольори - червоний і білий це саме те для кулінарної теми 2. папір в клітинку і горошок також ідеальні для цього 3. всі прикраси на своєму місці 4. витинанки з посудом - класна ідея 5. я не скажу щось нове але Doily Lace це мрія. словом для мене це зразок. дякую за привітання!

    ВідповістиВидалити
  6. До чего же правильная книга!!! Блокноты - это хорошо, но кто ж в них когда-нибудь что-нибудь переписывает, а всяких карточек и записочек полно... ОЧЕНЬ удобная и красивая вещица!!!

    ВідповістиВидалити
  7. нарешті і я добралася до коментування.
    книга мені дуже сподобалася, особливо за ідею з кишеньками - я теж колекціоную ці рецепти із журналів і вони в мене поки що лежать однією купкою. обов'язково зроблю собі таку ж книгу за твоїм зразком. дякую!
    п.с. натирки фантастичні!

    ВідповістиВидалити
  8. о яка пречудова штука для зберігання карток!!! Дуже мило і ЗРУЧНО!
    обов"язково візьму до меморізів цю ідею папки-розкладачки.
    Таня, це геніально!

    ВідповістиВидалити
  9. Какая классная идея и просто суперское оформление. Вишенки - добили )))) И удачи в челлендже от Скрапмамы!

    ВідповістиВидалити
  10. девочки, спасибо огромное всем за ваши отзывы. Л.Лаппа, отдельное спасибо за пожелание удачи,я пока никогда в конкурсах не выигрывала, она мне пригодится!
    ну и, если вы сделаете что-то по моему образцу, с удовольствием посмотрю!

    ВідповістиВидалити
  11. Таня, привет!
    Жду твой адрес почтовый.

    P.S. У тебя прекрасные работы!

    ВідповістиВидалити
  12. очень интересная и красивая книга получилась) мне оч понравилась)))

    ВідповістиВидалити
  13. вау, як чудово придумано), а вишенька яка, смакота)

    ВідповістиВидалити
  14. Красивая книга рецептов! Весьма технично исполнено, особенно мне понравилась вышивка на ней :о)

    ВідповістиВидалити