четвер, 16 лютого 2012 р.

Вітальна листівка - буде до 8 Березня)

Привіт!

Поки ми приïхали до дідуся і бабуся, користуюсь моментом (інтернетом), щоб показати вам свою останню листівку




зацініть тиснення - ручна робота))) більше години в мене на нього пішло))) таку листівку точно не подарую аби кому - хочеться, щоб цінили мою роботу - тому вона точно поïде до мами на
 8 Березня)))


Зум на саморобну квіточку і бонус для вас: МК ïï створення в картинках:


 Покроково не розписую, думаю, тут все і так зрозуміло)))


З цією листівкою беру участь одразу в двох завданнях від "Зроби Сама" - вона зроблена за першим Яниним скетчем (дуже гарним, доречі) і з саморобною квіткою.
       

16 коментарів:

  1. Гарна листівка!!! Професійна ))) Дякую за МК!! Спробую! Погоджуюся що краще дарувати роботи тим хто це розуміє та цінує.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! ну що ти, я - скоріше любитель, аніж професіонал :-) а квіточку обовязково спробуй зробити - просто, швидко, еффектно i економічно!

      Видалити
  2. красивая работа! тиснение - покорило!

    ВідповістиВидалити
  3. о да, я старалась))) надо много терпения))) спасибо!

    ВідповістиВидалити
  4. я спочатку подумала, що це куплений папір, тиснення справді виглядає вражаюче!
    а і у ЗС участь з однією листівкою можна брати лише в одному завданні, в обох зразу не можна

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. якщо вибирати по призах, то мені більше папір до вподоби, штампів в мене є багато, але так як я все равно не виграю, можеш видалити одне з посилань на свій розсуд)))
      я, до речі, не бачила правил, де вони у вас розписані?

      Видалити
    2. ось тут http://www.zrobysama.com.ua/?page_id=17544, на цю сторінку є посилання із кожного запису про конкурс, але то таке :)
      тоді я залишаю тебе в листівках за скетчем. дякую!

      Видалити
    3. аaa, а я проґавила, дивилась на верхній панелі (там де "початківцям","контакти") думала, там і правила... але, як ти кажеш, то таке)))
      дякую, що відмітила мою роботу, залюбки побуду вашим ПД, іду писати на меіл)))

      Видалити
  5. Чудова листівка. Сподобався прийом зі стрічкою:)
    Квіточка дивовижна:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую,Julia! насправді то не стрічка, а рафія, але то не має значення для еффекту)

      Видалити
  6. Красива листівочка, а особливо тиснення сподобалося!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Листівка НЕПЕРЕВЕРШЕНО гарна!
    Я вже запам"ятала собі твій МК)))
    Я таку листівку б також дарувала тільки найближчій людині)))

    ВідповістиВидалити
  8. Таня, тисение очень красивое, но наверно трудоемкое)

    ВідповістиВидалити