четвер, 20 травня 2010 р.

фоторамка

Моя версія рамочки, яку ми всі разом робили в Карпатах. Вже висить на столі над робочим місцем. 

Це перша робота, яку розкритикував мій чоловік, мовляв, фото до рамки не підходить. Правда, сюди краще підійшла б фото сепія або ч/б на худий кінець, але цю фотку ми відзняли в той самий день в Карпатах і мені дуже хотілося поставити саме її. І кольори на ній такі гарні, гори на задньому плані переливаються всіма відтінками смарагдів, що мені просто шкода було її знебарвлювати! так що залишила, як є (чоловік каже, що зробила по-своєму, як зажди :-))

7 коментарів:

  1. А мені подобається...дуже гарно вийшло...і в плані кольорів теж:))

    ВідповістиВидалити
  2. а фото завжди можна вставит інше (якщо кутики не дуже міцно приклеєні) :) красиво вийшло, мені подобається міні квіточка із сердечок - дуже оригінально

    ВідповістиВидалити
  3. Так, кутики не дуже міцно приклеєні, навіть по-трошки хочуть відклеюватись, треба буде їх клеєм "пригостити", бо міняти фото я навряд чи захочу.
    Щодо сердечок, то в мене тут 2 асоціації -- по перше "серця трьох", ну а по-друге, така "сердечна" композиція нагадує листок конюшини, який в багатьох народів вважається символом щастя і везіння

    ВідповістиВидалити
  4. На мою думку також гарно вийшло. Чудове фото і виглядає в рамці досить гармонійно. :)

    ВідповістиВидалити
  5. Мне нравится! И цветное фото не портит, наоборот, выделяется среди завитков!

    ВідповістиВидалити
  6. о-нет! сепия бы слилась с фоном - и что? абсолютно тут нельзя было делать сепию - сюжет не располагает к "подделке под старину", а горы и зелень просто требуют цвета! Все красиво и очень гармонично - как и всегда у вас!
    А ну то, что муж критикует - это просто супер - не равнодушен к вашему творчеству - и не боится обидеть вас собственным хоть и противоположным мнением - это любовь!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити