пʼятницю, 14 травня 2010 р.

Ще один подаруночок...

Блогу моєму вже піврочку, з ним скрап-життя розділилось на "до і після" :-) бо тепер кожна робота робиться не тільки для себе, а ще й знаючи, що вона потрапить під огляд і критику інтернетового скрап-товариства :-) тому кожна робота робиться також і для вас, мої дорогі читачі!

Пам'ятаю, як я раділа, коли у мене з'явився перший читач! тоді пообіцяла Яні ( а це була вона) невеличкий подаруночок... знаєте говірку про те,що "обіцяного три роки чекають"? так от це неправда, у мене тільки півроку :-)))

насправді, я довго думала, що б таке для Яни зітворити, щоб і невеличке, і цікаве, та ще й якби практичне, то моя скорпіонська натура залишилася б задоволеною... сторінки і альбомчики відпали самі собою - з Яною ми поки що (до завтра :-)) особисто не знайомі, мені здається важко влучити "точно в ціль", не знаючи характеру людини,  листівки - це не мій коник і у Яни вони гарніші, ніж у мене...  і зробилася мені така от штучка, поки що показую тільки зовнішній вигляд, а внутрішній покажу вже завтра, щоб і для Яни був сюрприз. сфотографувала на клавіатурі, щоб було видно, що це досить маленьке , розміри всього 6,5х7,5см! можете висловлювати ваші здогадки! :-)

Р. S. ви помітили, що я незвично для себе багато пишу? це у мене радість - нова клавіатура, бо малеча моя повиривала кнопки на ноуті і раніше це все сильно глючило, щоб написати один пост вам мені йшло кілька годин (!), стільки ж нервів і сили, щоб товкти по клавішах. а тепер все, як по маслу, от я і розговорилась :-)

ну все, до наступної зустрічі тут , гарних вам вихідних і сподіваюсь, що у вас погода краща, ніж у нас, бо ми під дощиком мокнемо...

4 коментарі:

  1. Вау! Це такий папір? Дуже вишукано! Виглядає як партмане або візитниця...

    ВідповістиВидалити
  2. Красиво. Может, это зеркальце?
    Заходи на конфетку!

    ВідповістиВидалити
  3. прелесть) похоже на обложку для паспорта

    ВідповістиВидалити
  4. дякую, дівчата
    Сашинамама, так, це така бумага, називається сківертекс

    ВідповістиВидалити