суботу, 19 лютого 2011 р.

До 8 Березня

Привіт!

Рада знову до вас повернутися, а ще приємніше мені бачити, що, незважаючи на довгу мою відсутність, ви заходите, коментуєте і записуєтесь в прихильники! Дякую вам усім за це!

Сьогодні у мене листівка до 8 Березня - давно вже хотіла зробити листівку у вигляді відкритого корсету, і ось результат:

Використала папір Eglantine au Far West№ 7 від Fanfreluches Design, бумагу для пастелі, люверси від Artemio, лляний шнур,акрилові штампи-алфавіт, чорнила  StazOn та Distress, акилову фарбу, глоссі акцент від Ranger та звичайні білі нитки. 

Напис мені не дуже подобається, я тут краще бачу якийсь гарний шрифт з завитушками і крупніше, але проблема зараз в тому, що мої принтер і комп'ютер більше не сходяться характерами. Незважаючи на те, що комп'ютер старанно відправляє файли на друк, принтер вперто відмовляється їх друкувати, тоді як з інших комп'ютерів друкує... Не знаю, в чому проблема ( може хто зустрічався з таким, підкажіть, що можна зробити), але залишилася я без друку :-((

А ще ми знову хворіємо, і знову з дочкою на пару, при чому з всіма "радостями" одночасно: конюнктивітом, температурою під 40, соплями і кашлем :-(( здається мені, ніколи я так не хотіла літа, як зараз, сонця, тепла, моря... А зима не хоче віступати, нас знову снігом засипало, погода на вулиці просто казкова... якщо дивитись на неї через вікно :-) а насправді зараз уже сніжок не радує...

Всім вдалого завершення неділі, не хворійте!

Па-па!

31 коментар:

  1. Развязываем корсет, а ТАМ...РОЗЫ! Получилось красиво и, не побоюсь этого слова))), сексуально!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже оригінальна листівка, теж якось хочу корсет спробувати. Кольори класні!
    І не хворійте, одужуйте!!

    ВідповістиВидалити
  3. Танечка, просто чудесная открыточка! Корсет супер! и цветочки очень нежные!!!

    ВідповістиВидалити
  4. cпасибо за отзывы и пожелания! к сожалелию, улучшений пока нет, а что касается меня, то мне даже хуже стало - с больным ребенком на себя времени нету, а т.к. приходится много читать вслух, голос у меня совсем пропал :-(

    ВідповістиВидалити
  5. Танюша, зима і насправді не планує відступати, а ти лікуйся з донечкою. Сама тільки перехворіла і розумію як це , а в тебе ще й дитятко. Робота шик!!! Я теж таку планую до 8 Березня ;-)

    ВідповістиВидалити
  6. О, как красиво! розы в корсете - очень интересно и оригинально!
    Как я тебя понимаю по поводу болячек... а ты еще и с ребенком! поправляйтесь скорее!

    ВідповістиВидалити
  7. Танюша, бажаю вам скоріше подолати всі хвороби. Я тебе чудово розумію і піддримую у тому, що вже дуже хочеться тепла і моря.
    Листівка чудова! :)

    ВідповістиВидалити
  8. выздоравливайте поскорее,желаю чтобы солнышко к вам поскорее пришло и прогрело.
    Открытка красивая,так нежно и трогательно.

    ВідповістиВидалити
  9. Очень утонченно и соблазнительно! Шикарная открытка, очень понравилась! Браво! И - С Наступающим Праздником Вас!!!

    ВідповістиВидалити
  10. спасибо, Helena, и за отзывы и за поздравления!
    Вас тоже с 8 Марта!

    ВідповістиВидалити