середу, 26 жовтня 2011 р.

Груша+миндаль+шоколад=смакота!

Привіт!:-h Signe de la main

Сьогодні у мене кулінарний пост - для всіх тих, хто любить готувати і хто любить побалувати себе   смачнющим десертиком, а також для тих, хто тільки хоче навчитись готувати - цей рецепт ідеально підійде і для дебютантів;) Clin d’œil

фото вмене тільки з духовки, в розрізі я сфоткати просто не встигла:) Heureux

Отож, нам потрібно:



листкове тісто - я беру готове
3 великі груші або 4 маленькі - коли ж ще готувати груші, як не зараз??? в нас зазвичай з груш                              
                                                    нічого не печуть, а дарма, бо результат - пальчики оближеш
150г шоколаду (тобто півтори шоколадки)
2 яйця
100г масла
125г меленого миндалю - я купую цілий, а потім мелю в блендері (бо коли він мелений, то і не
                                           розбереш, чого там насипали, а я за їжу без добавок))) 
125г цукру

Готуємо:

1. Чистимо груші, нарізаємо крупними пластинами (якщо груші спілі, то вони готові для використання, якщо ж вони тверді, раджу проварити їх чуть-чуть з цкром, поки не стануть м'якими)

2.Розігріваємо духовку до 150С. Топимо масло. Збиваємо яйці.

3. Змішуємо миндаль, цукор і топлене масло до однорідної маси, добавляємо яєчну масу.

4. Розкачуємо тісто і ставимо в форму.

5. Топимо шоколад (я не розписую, як це робити, якщо раптом не знаєте, питайте) і виливаємо його на тісто

6. Зверху викласти приготовану нами миндальну суміш і груші, зверху ще можна посипати миндалем в пластинках.

7. Випікаємо приблизно 35хв (поки верх і краї тіста не зарум'яняться). Я раджу пекти в нижній частині духовки - щоб верх не горів і тісто встигло пропектись.

8. Робимо чай, кличeмо подружок на посиденьки, насолоджуємось смаком і компліментами)))

Смачного!

4.

2 коментарі: