суботу, 1 жовтня 2011 р.

Сторіночка

Привіт!
Щось мені дуже важко дається повернення до блогу - на вулиці в нас справжнє літо, 30°С першого жовтня -я такого ще не бачила! То ж ми користуємось нагодою, гуляємо на сонечку, бо, кажуть, зима цього року буде холодна... Сторінка в мене вже тиждень, як готова, а мені все ліньки її сфоторафувати і викласти, дочекалася сьогодні подумала, що якщо я її не покажу до кінця скетчу, то потім мені ще важче буде себе зібрати в кучку і вернутися до вас)))
Отож, сторінка про те, як ми з донею збирали урожай стручкової квасолі. вродила вона дуже щедро, але стручки ховалися під листочками, ще й зелені, і Емма смішила нас тим, що кожен раз, коли "знаходила" квасольку, казала : "це божевілля - їх шукати, стручки квасолі граються в хованки". (не думайте тільки, що дитина говорить такою чистою українською, вона це казала по французьки - звідси і сторінка французькою - а це просто мій преклад)
за скетчем від АртУголка так як фото сторінки не зовсім вдала, я її фотогафувала вдома і на вулиці, на сонечку і в тіньку, і відредагувати старалась, та все ж кольори не відповідають на 100%. А на фото деталей кольори справжні, тому ось:
зелені буковки - з фетру, червоні - з глітером. дірочки зроблені ручним встановлювачем люверсів, всередині лляний шнур. пообається мені як пташечка співає "посміхайся", бо на фото з кошиком в Емми розгублений вигляд "де ж вона, та квасоля?" зум на ручні шви і журналінг. Спочатку журналінг мав бути надрукований, і розташований по-іншому,але отримавши зауваження, що на столі немає місця, тільки бумажки, я бігом написала журналінгвід руки і закінчила сторінку на тому, на чому зупинилась. ми поки живемо в свекрів, і мені вже починає надоїдати, ви мене розумієте))))
і останній зум на брадсик- бабку
Поки все, до зустрічі!!!

3 коментарі:

  1. Какое яркое и жаркое лето на страничке! Как хоооочется ))) Интересная шнуровка по кругу идет. Здорово!
    Спасибо за участие в задании АртУголка и удачи в розыгрыше!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень позитивная страничка, веселая и красочная. Очень понравилась строчка и шнурочек вплетенный.

    ВідповістиВидалити
  3. супер! мне очень понравилась) такие работы вдохновляют попробовать себя в этом творчестве!

    ВідповістиВидалити