пʼятницю, 29 квітня 2011 р.

Весела дитяча листівка

Привiт!
В травні в дочки однієї моєї хорошої подруги день народження - 2 рочки, і я для неї зробила таку веселу листівку.
А надихнула мене чудова літня коллекція паперу від Les papiers de Pandore, вона дуже "тепла" і сонячна, чудова для дитячих робіт
трохи деталей:
міні-квіточки від Артеміо збризнула аерозольним чорнилом Smooch Spritz gold glow , навмисно затемнила фото, щоб вам було краще виднл блиск, але все рівно тут не так гарно, як насправді (((
на цьому фото мені дуже подобаються блики-зірочки на кульках)))
кульки - штамп вiд Artemio - залиті Glossy Accent від Ranger, їжачок - штамп Penny Black, штампи розфарбовані акварельними олівцями. кульки та їжачок підняті на об'ємний скотч.
Всередині зазвичай я свої листівки прикрашаю штампінгом, але тоді виходить перша сторінка щільнішою і важчою від другої, тому цього разу для внутрішньої сторінки я використала два тих самих листи паперу, що і для першої (я, до речі, ніколи не вирізаю папір "під чимось", мені це здається якось не солідно, чи що))) спочатку хотіла вставити в кутики, вирізані дироколом від ЕК ще один лист паперу, і на ньому написати побажання, але стало шкода закривати такий гарний скрап-папір, тож вирізані кутики служать декором.
лінійки для підпису зроблені штампом Журналінг від Артеміо. До цього часу Емма вже приєдналася до процесу і дуже хотіла допомогти, я їй доручила наносити чорнило на штамп, тому де-не-де його забагато, але з завданням вона справилась дуже добре :-)) Ще й одразу захотіла підписати листівку - з буквою "м" я їй допомогла, а все решту вона сама ))

А тут парочка фото нашої весни - дежу люблю вишневий цвіт)) до того ж, зустрівся нам такий же метелик, як і минулого року, і теж не з боязливих -дав себе сфотографувати) Бажаю всім чудових травневих свят!

9 коментарів:

  1. Клас-клас-клас!!!!!!! Дуже-дуже гарна!!!! Дякую за привітання, все таке суперове, !!! УРААА!!

    ВідповістиВидалити
  2. дякую, дівчата! Мар'яна, я дуже рада, що тобі сподобалось, шкода, що надироколити більше не встигла, поставила з того, що було готове, наступного разу буде більше)))

    ВідповістиВидалити
  3. Замечательная, сочная открытка. Спасибо за участие в задании блога My-Scrap.Ru!

    ВідповістиВидалити
  4. дуже гарнесенька і мила відкриточка!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Шарики такие милые и объемные! Спасибо за участие в задании блога "Подари кусочек счастья"!

    ВідповістиВидалити
  6. весела у тебе з доцьою листівка вийшла! :)

    ВідповістиВидалити
  7. Очень красиво! Благодарим за участие в блоге "Скрап Мода"!) Удачи)

    ВідповістиВидалити