середу, 25 серпня 2010 р.

Метелик

Привіт!
Сьогоднішню сторінку я почала ще до відпустки, закінчила ж тільки вчора вночі :-))
Сторінка про нашу зустріч з красенем-метеликом, зазвичай всі його родичі злітають задовго до того, як ми наблизимось, а цей дозволив на себе полюбоватись, то ж ми скористались моментом, щоб з ним сфотогафуватись.

ця сторінка нагадує мені сторінки з американських блогів - яскрава і трохи перегружена,ще журналінг від руки. Але я нею задоволена. Взагалі мені щось останнім часом хочеться яскравих життєрадісних кольорів, зараз закінчую альбомчик, також яскравий та соковитий, ммм :-))
щодо деталей, нічого складного, маски, штампи, ембосинг, папери, оверлей, декоративні елементи, ручний шов.
два метелика тон в тон, перший наштампований прозорими чорнилами версамарк і заембошений, другий - жовтими чорнилами і заембошений. Обидва гарно виглядають, другий трошки краще видно.


де-не-де глоссі щоб підкреслити детальки, дерев'яний алфавіт


от і все, дякую за увагу і ваші коментарі
гарного усім дня!

10 коментарів:

  1. ну что сказать - все сложилось - и фото и настроение и материалы - я в восторге) А у меня есть фото со стрекозой) Тоже как то встретились мы с ней) И тоже думаю заскрапить - ведь такие моменты - уникальны!!!

    ВідповістиВидалити
  2. А как делался титул "МЕТЕЛИК"?

    ВідповістиВидалити
  3. Ой, сколько бабочек! Прекрасный момент и замечательная страничка!
    ой, там еще и облачка прозрачные - супер :)))

    ВідповістиВидалити
  4. дууууже красива сторінка! така літня, така позитивна, і така соковита! розглядати її - одне задоволення!

    ВідповістиВидалити
  5. leMonaDe - титул - это готовый алфавит из дерева, латинкий, правда, но мое название хоршо в него вписалось :-)) а стрекозу надо заскрапить обязательно, это точно. у меня есть красивая бумажка со стрекозами, а фот фот подходящей пока нет :-)

    MaxaFly - облака это оверлей, плотный прозрачный лист с принтом, я уже давно хотела его использовать, мне очень нравится, как они смотрятся в работах. еще хотела вырезать облачка и приклеить их вверху между бабочек, но потом это мне показалось перегруженным...

    Яна, дякую!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень яркая и жизнерадостная страничка!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарно і весело! А два великий метелика посередині - звідки трафарет? Чи це папір такий?

    ВідповістиВидалити
  8. дуже класно вийшло! молодчинка! гарно придумала з латинськими буквами - перевернути їх :)

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую!

    Таня, великі метелики це маски від Tattered Angels, в поєднанні з аерозольними чорнилами (глімер міст). а папір-основа це звичайний кардсток

    ВідповістиВидалити
  10. Какая классная страничка!!! Я тоже люблю все яркое! От нее в восторге! Еще и фотографии такие удачные!

    ВідповістиВидалити