пʼятниця, 9 квітня 2010 р.

Виставка Version Scrap в Парижі

Привіт усім! Пощастило мені потрапити на щорічну скрапову виставку - продаж (тут це називається "салон") в Парижі. Вражень море, повернулась я додому як вичавлений лимон, тому ставлю кілька фото, розповім коротко. При виході з метро на усіх бажаючих відвідати салон чекав такий симпатичний паровозик, який відвіз нас до самого входу в величезний виставочний зал в ньому було повно дамочок різного віку. як ви здогадуєтесь, чоловіків на виставці було небагато, та все ж були :-)) салон починається о 9 год, тут ледь по 9ій, і вже дві довжелезні черги (я фотографую з другої) народу було море, це мені нагадало наші базари, бо не пройти, але все дуже організовано -- так як стенди не дуже великі- це ж виставка, а не магазин- черга стояла для того, щоб зайти на територію стенду і вибрати товар, і потім пройшовши "ланцюжком " через всі товари, ця ж черга проходила через касу. ну, ви здогадуєтесь, що вийти з пустими руками дуже важко, очі розбігаються і всього хочеться і всього треба :-)) особисто я стільки скрап-матеріалів в одному місці ще ніколи не бачила, безліч інструментів потримала в руках і спробувала, хочу накупити всіх машинок! сфотографувати добре не вийшло, бо всюди багато голів в кадрі, але все ж трохи видно.до того ж я була ністільки захоплена, що часто про фотоапарат просто забувала! біля стендів проводились міні МК - маkе аnd tаке- на них було багато бажаючих, треба було або задовго записуватись або довго чекати, але мені вийшло потрапити на деякі з них,а що там зробила покажу пізніше для діток теж були заняття ця симпатична американка розповідає і показує як робити прикраси з металу. принцип мені сподобався, купила кілька інструментів, спробую і собі :-)) ще відкрила для себе новий матеріал -- по французьки він називається "божевільний пластик" це пластик який під впливом нагрівання зменшується в розмірах і набирає об"єму, на ньому можна використовувати всі види штампів і вирізати різні форми, в результаті виходить щось на зразок чипборду. мені дуже сподобалось, купила собі, спробую, тільки на фото нема :-( це вже готові вироби з прикрасами з металу далі кілька фото стандів, багато з них буди стильні і дизайнові тут такі кошики, як я робила і показувала в попередньому пості зразок декору дитячої кімнати тут в дзеркалі можна побачити мене в процесі фотографування :-)) ідеї до весілля:оформлення стола в Франції на весіллях гості рідко сидять за одним столом, зазвичай це невеликі круглі столики на 6-10 чол і наперед заплановано хто де сидить. біля кожної тарілки стоїть карточка з іменем (на попередній фото), а при вході зал загальний план з усіма столами та іменами, щоб гостям було легко знайти своє місце. це ідея для оформлення такого плану, тут тожна квітка представляє стіл, а на пелюстках написані імена гостей. і меню в такому ж стилі. книга для побажань приклад робочого місця, якби у мене завжди було так чистенько і гарненько, чого б я ще хотіла? :-))

на цьому стенді висить повно альбомчиків для ідей цей стенд у вінтажному стилі

папір складений по кольорових гаммах. взагалі-то його було так багато на усіх стендах, що не просто очі розбігались, а в певний момент я просто втомилась роздивлятись і вибирати з салону всі дамочки виходили з повними торбами ( які нам передбачливі організатори видавали при вході в салон)і, втомлені, мов горобчики сидячи на бордюрах чекають паровозика я теж втомлена, іду спати, а завтра вам покажу що зробила на виставці і, можливо, поставлю кілька фото Парижу по дорозі в салон

11 коментарів:

  1. класно)а скільки всього багато))
    буду чекати наступних постів))

    ВідповістиВидалити
  2. Таня, дякую, що поділилась :)
    в мене там би був розрив серця, якщо після цієї статті в мене вже стрес :)

    ВідповістиВидалити
  3. Ну і пощастило ж Вам, Таня. Просто суперві вріження у мене вже після читання посту. Я уявляю як було на самій виставці!!!! Чекаю продовження.

    ВідповістиВидалити
  4. Таня, ты сразу две мои мечты осуществила!И в Париже побывала , и на выставке! Завидуююю!Кстати, Яна организовывает скрап-поездку в Карпаты, ты не собираешься?

    ВідповістиВидалити
  5. da, devchenki, bylo zdorovo, ja teper' uzhe zhaleju, chto malo nakupila vsego, takaja vozmozhnost' byla!

    Natasha, mne ochen xotelos' by poexat' no podumaju ob etom kogda budu doma, a to eche ne vernulas, uzhe sobiraus opiat' uezzhat':-))

    ВідповістиВидалити
  6. Ура!Ты всё же туда попала!Жду подробностей!

    ВідповістиВидалити
  7. Везет же! Восторг наверное полный!

    ВідповістиВидалити
  8. Круто!!! Очень понравились эти фото! Хотелось бы посмотреть на всю красоту вживую.

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже цікаво було почитати пост - хотілося б побільше фото самих товарів - скрап-паперу. дирокольчиків і т.д. Чи там не дозволяли фоткати?
    А ще дуже цікавить різниця цін на всі матеріали у них і у нас? Чи набагато у нас дорожче?

    ВідповістиВидалити
  10. Freetany, fotkaty po ideï mozhna bulo, tilky pered samymy tovaramy bulo stilky narodu, cho nichogo ne vydno, i tak jak stojala cherga tilky chob zajty v ztend, to vzhe koly ja opynialas' vseredyni, meni bulo ne do fotoaparatu, treba bulo vybyraty, bo zh pozadu ludy chekaly :-))

    chodo tsin, to pryblyzno taki zh jak u nas, dejaki vydy paperu u nas mozhna navit' deshevshe kupyty, a ot instrumenty nabagato deshevshi tam, do prykladu, Cuttlebug tam koshtuje des' 100€, na vystavtsi jogo prodavaly po 80€, rozijshlas' mashynka jak gariachi bulochky, meni ne vystachylo :-)) Bind-it-all koshtuvav 55-60€, v nas nabagato dorozhche, fen dlia embossingu za 15€ mozhna bulo kupyty...

    pro teg napyshy, koly dodomu pryïdu, bo zamuchyv mene tsej translit :-))

    ВідповістиВидалити
  11. Боже какое счастье...вот что для скрапушек ещё нужно..

    ВідповістиВидалити