суботу, 14 листопада 2009 р.

Дитяча листівка

Привіт! Прогулюючись по блогах наших майстринь я помітила, що вони більше орієнтовані на кардмейкінг, ніж власне на фото-сторінки. Що ж стосується мене, то я роблю листівки лише для нагоди, і то зачасту довго збираюся, а потім усе роблю в останній момент :-) Ця листівка призначена для сина моєї куми, якому в кінці листопада виповниться 2 рочки. "2 ans" і означає "2 рочки" в перекладі з французької (вони живуть у Франції) Хотілося чогось дитячого, та от "хлопчачого" паперу у мене не виявилось, тому вирішила зробити її в першу чергу яскравою і кольоровою. Листівка проста у виконанні, але з прихованим елементом, який і був найскладнішим у цій роботі:-) Справа в тому, що штампик "торт" ставився звичайними пігментними чорнилами, які на скрап-папері виглядають прозорими. Саме тому я їх поставила на глянцевий картон, побачила, що не прозорі, не розтеклись і подумала, що справа зроблена. Але не все не так просто - наступного дня тортик був на тій же стадії висихання, що й одразу після штампування :-) я ж і дмухала на нього, і в тепло і в холод -- ніяк не хоче висихати :-(( коли я вже хотіла клеїти малюнок зверху і робити картку без сюрпризу, рішення прийшло з несподіваного боку -- з геніальної голови мого чоловіка :-)) він порадив збризнути штампик лаком для волосся, і допомогло! Для тих, хто не знав такого метода і хотів би спробувати, єдина порада: розпиляти лак здалеку, щоб не розмити штамп. Ну і ,звичайно, краще повторити кілька разів, що добре закріпити. Букви теж відштамповані,але перманентними чорнилами, тож без проблем. Всередині картка також прикрашена кількома штампами.
Тепер залишилось тільки написати привітання і швидко бігти на пошту, щоб листівка встигла до адресата вчасно :-)

3 коментарі:

  1. Корисна ідея, дякую! А листівка вийла і дитячою і веселою :)

    ВідповістиВидалити
  2. не дивлячись на те, що не було хлопчачого паперу - листівка вийшла достатньо хлопчачою, веселою і святковою :))) класне рішення з лаком :)

    ВідповістиВидалити