понеділок, 15 липня 2013 р.

Заготовка для тревел-буку


Цього літа ми поки ніякоï подорожі в нові для нас краï (я бачу тревел-бук більше як записник нових туристичних місць, а не просто поïздку на море чи в гори., хоча це все відносно, бо скільки є тревел_буків про францію, а для мене це банальність, навіть на думку не спадає скрапити макарунси чи стоги сіна)))) не запланували, але в мене є такий класний яскравий папірчик для подорожей, що я просто не втрималась, щоб його не пустити в діло! і поки робила загoтовку, раптом зрозуміла, яку саме подорож хочу туди вмістити... вам поки не розкажу, нехай буде секретик :-), але тепер я знаю, що це буде подорож автомобілем, тому я прибрала з зарані приготовленого набору папірчик з хмарками (і різну "літакову" атрибутику) і замінила його на машинки )))

 Що стосується технічноï сторони - то я вирішила зробити свою заготовку більшою, 15х20см : мені не дуже подобаються мацюпунькі фото і дрібненькі записи, я люблю, щоб місце було на все)))) а при подорожі автомобілем практична сторона перевезення такого записника не становить проблеми, для нього вже є місце в бардачку)
Кріплення я зробила за Яниним принципом, але так як мені не подобається, що блокнотик "роззявляється" (тим більше, що папір в мене досить щільний), я зробила три окремі заготовки по три листа, які потім зшила в одну 
  для більшоï надійності і акуратності, закріпила паперовим скотчем ззовні і всередені по місцях стику двох книжечок


Oбгортку я вирішила зробити з червоно сківертексу (як в моïй кулінарній книзі), але скоріш за все буду ïï робити по завешенню проекту, щоб взяти одразу до уваги товщину готовоï книги.

Всередині зробила прозору кишеньку (вам для наочності вклала посадочний талон на літак, але потім туди плануються вінєтки і талони з автострад), окремих листів для журналінгу не вставляла, тому що цей папір сам по собі просто створений, щоб на ньому писати нотатки : графічні світлі дизайни, деякі сторінки навіть розграфлені мов листи з зошита! я комбінувала листи таким чином, щоб на одному розвороті поєднувалась одна сторінка з малюнками(валізи, н-ад), на яку плануються фото і одна з мілким графічним принтом для записів 

 ну і для прикрас зібрала собі наборчик з карток для журналінгу з тієï ж колекціï паперу, і всякоï всячини (особливо мені подобаються баджики і брадси, ммм))))


19 коментарів:

  1. Вау!Уявляю який він класний вийде!І папір подобається і декор!!!А що за виробник?
    Класно обіграла кріплення.Я теж впершу чергу за надійність

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Лілечка!
      папір від французькоï марки "4 heures 37", це стара колекція, але досі дуууже мені подобається )))

      Видалити
  2. замечательный получается book! интересный вариант с креплениями ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо, Вика! варіант з кріпленням склався сам собою, результат на відмінно, я теж дуже ним задоволена :-)

      Видалити
  3. чудово виходить! і дуже хороший метод кріплення, треба було собі такий робити :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Яна! :-) :-) :-) стільки, скільки ти скрапиш, в тебе буде нагода колись випробувати і мій варіант)))

      Видалити
  4. Він такий класний виходить. МЕні, навіть, більше подобається ніж навчальний екземпляр )))
    Аж самій захотілося, але у подож не збираємося... і паперу підходячого нема, а так би все ж таки зробила ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юль!!! ми теж наче нікуди не збираємся, куди можна тревел-бук з собою брати, але мене папір надихнув... заготовку зроблю, буде лежaти чекати свого часу)))))

      а ти в себе перевела блог в google+ чи що? я більше не можу dо тебе зайти, вже десь місяць...

      Видалити
    2. Блін, але я не знаю як то сталося і як з цим боротися???? Як вибратися з того гуглу+((((

      Видалити
    3. я не знаю навіть чи треба вибиратись, але то, як я зрозуміла, тільки для зареєстрованих там користувачів(((( але я вже зарікаюсь ще десь реєструватись, я вже і паролі почала забувати до своïх різних сервісів...

      Видалити
  5. отлично!!! очень хорошее начало!! ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. рада, що сподобалось! сподіваюсь, продовження буде не гіршим)))

      Видалити
  6. Який же він класнючий! Цей папір дуже подобається, теж собі такий купила, для оформлення нашої подорожі на автомобілі по Європі) ще колись і до нього дійдуть мої руки)))))
    Дуже сподобалось таке кріплення, до блокнотного схоже, теж собі на увазі буду мати)
    А які прикраси!!! і брадсики і справді класнючі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Света! в мене теж папірчик не багато, не мало, зо три роки пролежав)))) але хоч він був і мій, та фізично був в іншому місці і добрався до мене лиш в травні... так надихнув після перерви, тепер в мене всі останні роботи з нього, прорвало)))))

      Видалити
    2. дуже гарно прорвало)) роботи такі чудові у тебе)

      Видалити
  7. Який чудовий альбом), і папір класний. Сподобалось, як Ви Таня, його зміцнили, дуже чудова ідея), візьму собі на замітку) І з розміром варіант мені теж сподобався. Ваш трквел крутецький, думаю, наповнений, - він взагалі буде фантастичний))

    ВідповістиВидалити
  8. Класно виходить. Цікаво, куди ви зібралися...

    ВідповістиВидалити