четвер, 29 березня 2012 р.

Sweet Girl - сторінка

Привіт!

На Штампоманії почалось нове завдання - сторінка за скетчем, і ось моя інтерпретація
скетч цього разу ось такий, для любителів багатошарового скрапу. А якщо вам (як мені) це подобається, але ви ще не наважились спробувати, ловіть момент, зі скетчем це супер легко!



далі, як завжди, зум на детальки:

Чудовий чипбордик від Бумага-Марака я вкрила спочатку білою акриловою фарбою, потім затонувала рожевим дістресом і вкрила кракелюром




квітку від пріми теж чуть підфарбувала дістресом
вперше в роботі використала степлер для прикрашання


весь папір зістарила по краях і кожен шар клеїла на об'ємний скотч (цілий рулон пішов!)


А ще в нас чудова погода вже другий тиждень (до 25 доходить, справжнє літо!), ми цілими длями на вулиці і я все збираюсь написати пост-базіку про все і ні про що))) може на вихідних напишу, а поки - бажаю усім натхнення до всього і сонячної погоди!

Всіх люблю, чмок в обидві щічки!

14 коментарів:

  1. Чудова, романтична, весняна сторінка! Дуже подобається обїєи, колір!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова сторінка! такі кольори і метелики... дуже сподобалась!)

    ВідповістиВидалити
  3. ВАВ!!!! ЯК красиво!! Як довершено!!! Таня, я твій фанат!

    ВідповістиВидалити
  4. дівчата, дякую!!!
    Мар'яна, ну що ти! це я фанат твоїх блокнотиків та зайчиків!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень красиво. Хорошая страничка.

    ВідповістиВидалити
  6. Хотела спросить как ты журналинг делала, но потом присмотрелась и... надо себе на заметку взять. Очень чипборд понравился. Страничка по цветовой гамме очень классная вышла.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. бери, бери на замітку... від тебе сторіночок чекаю-не дочекаюсь)))

      Видалити
  7. Якось мені аж соромно стало, що цю сторінку пропустила. Це, мабуть, через брак часу і засмічену стрічку новин в блогері. Треба таки наважитись і почистити список блогів (як ти це зробила). Сторінка надзвичайна! Фото донечки дуже вдале. І кольори підібрані такі легкі і разом з тим яскраві! Дуже легка і повітряна сторінка вийшла!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну що ти, Олю, яке там "соромно"! все, на жаль, не перечитаєш...
      а після "чистки" рідера краще стало все-таки - і записів менше, і роботи гарніші, всі "мої")))
      дякую тобі за приємні слова!

      Видалити
  8. Здорово получилось!
    Я, пожалуй, тоже приму участие, если успею..:)

    ВідповістиВидалити
  9. Красивая какая,столько слоев.и очень бабочки понравились,такие красивые и разные по размерам.Очень удобно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо, Лена! бабочки из разных наборов, и даже разных фирм, но хорошо вместе ужились)))

      Видалити