четвер, 22 березня 2012 р.

Miss you - листiвка / carte

Привіт!

Хочу вам показати листівку, яку я робила як запрошений дизайнер за новим скетчем від Зроби Сам(а).

Взагалі-то думала зробити листівку до Великодня, але під око потрапили мені наклейки від Papermania з зображенням цих класнючих совушок, і зробилася ця листівка саме такою, закоханою :-)

Деталей особливо немає, хіба що рухливі оченята від Артеміо, по-моєму, саме вони надають листівці настрою, бо виглядає ця сова такою сумною-пресумною....
Ще хочу з цією листівкою взяти участь в завданні Совиные истории. За умовами завдання треба обов'язково вказати джерело натхнення - мене надихнули саме стікери, які я використала в роботі, ось фото:


20 коментарів:

  1. Ааа Какая красотища!! Невероятная!

    ВідповістиВидалити
  2. Танюша, видела твою открытку, очень понравилась, но не обратила внимание, то она твоя! Я её просто обожаю! Совушки-прелесть!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. прикольно))) я коли твою валентинку в зроби сама побачила, теж спочатку не зрозуміла, що "Анастасія" це ти)))

      Видалити
  3. Люблю совушек. Они такие классненькие)

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарна листівочка, як на мене - весела, і головне під запропонований скетч - ну дуже креативно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :-)
      насправді, я зберегла всі компоненти - замість ґудзиків сова, замість прапоців хмаринка, просто "підтасувала" це під свою тему)))

      Видалити
  5. Дуууже гарна відкриточка такі милі, милі совенятка!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. дівчата, мені так приємно було читати гарні відгуки в Яни в блозі, а в себе ще приємніше, рада, що моï сови вас зачарували))) дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Красиво и стильно!!! А по-детски мило!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Таня, совунь так люблю, класная открытка))

    ВідповістиВидалити
  9. Какие они веселые!!!!!!! радостные и позитивные!!!
    Спасибо что участвуете в Совиных историях от блога Вдохновение.

    ВідповістиВидалити
  10. Танюшка, сови просто неймовірні ))) така листівка вийшла!! просто чудо!! позитивна і весела ))

    ВідповістиВидалити
  11. Очень милые совушки! И открытка - очень красивая.

    ВідповістиВидалити
  12. мило и как то очень по доброму!!!
    спасибо за участие в блоге Inspiration!

    ВідповістиВидалити
  13. спасибо, Нина, хоть и знаю, что это комментарий "по долгу", но всё равно приятно)

    ВідповістиВидалити
  14. Такая прелесть :) и если не ошибаюсь,ты выиграла с этой открыточкой :) поздравляю

    ВідповістиВидалити
  15. спасибо)))) только что-то нету ответа на мейл по этому выиграшу... может девочки пошутили так в честь первого апреля)))

    ВідповістиВидалити