понеділок, 7 березня 2011 р.

Весняні листівки

Привіт-привіт!
Усіх вітаю з наступаючим святом Жінки, бажаю вам жіночого щастя, нехай любі ваші щодня оточують вас увагою і ласкою, а серце ваше повниться любов'ю! ну а всім тим, чиє серце ще вільне, бажаю знайти кохання цієї весни!
а я, скориставшись вихідними, трохи взялася до скрапу і склалися в мене такі листівки:
коли починала їх робити, хотіла використати цей штамп, подобається мені цей сором'язливий хлопчик з квіткою і здається дуже вдалим до 8 березня. А ще мене дуже надихнула коллекція Imaginarium від Fanfreluches Design, тут мої улюблені кольори, та ще й поєднання рожевого з зеленим та фіолетового з зеленим вигдядає дуже свіжо, по-весняному.

в результаті хлопчик цей здається мені на листівці трохи "не в тему", вона вийшла дуже дівочою, в рамочку краще було б помістити якісь поетичні слова вітання, але так як принтер мій з комп'ютером досі посварені, то друкувати не можу, обходжусь штампами і хлопчика залишила, проте на всяк випадок приклеїла рамочку дуже легко, щоб можна було змінити в будь-який момент. ось листівка під іншим ракурсом :

для неї використала лист паперу Imaginarium №5, обидві сторони, для зеленої підкладки Imaginarium №7, резиновий штамп від Артеміо, а також акриловий штамп "Вітаю", квіти від Пріми, фетрову гілочку від Артеміо (вона у мене трохи забризкана темно-зеленим спреєм, бо я її також використала як маску для іншої роботи), рамочку від ТА та бордюрний дирокол від Марти Стюарт, також заокруглювач вуглів від ЕК Success, чорний Стазон (рідко яка моя робота без нього обходиться :-)), дістресс-чорнило spun sugar від Ranger для тонування рамочки та Memento bamboo leaves від Tsukineko для тонування країв паперу. ну і білий кардсток для основи.
З цією листівкою беру участь в завданні " Весеннее настроение" від блога СкрапLand, за умовами якого потрібно зробити листівку з використанням рожевого і зеленого кольорів та як мінімум 3 квіточок.
Заодно зробила ще одну листівку, це прем'єра для мене - скрапліфт. Враження від роботи двоякі - з одного боку все робиться швидко, не втрачається час на композицію, з другого, нема місця "поривам душі", все має бути чітко по плану (це тому, що я спочатку робила її для блогу Скраплифтинг, не побачила, що це для набору в ДК). Але результат мені сподобався - листівка вийшла стримана і унівесальна - підійде як жінці так і чоловікові, як другу, так і малознайомій людині чи колезі...

Розмір обох листівок стандартний 11х15см, пишіть, чи вам сподобались.
Дякую за ваш візит!

6 коментарів: