неділю, 7 листопада 2010 р.

Барви осені

Привіт-привіт!

Сьогодні покажу вам сезонну сторінку про мою донечку.

Сторінка ця планувалась чуть іншою, з журналінгом, але так як робилася вона мені досить довго (в уіверситет заїхали заочники, тепер роботи у мене в дві зміни -в першу стаціонар, а в другу  заочники), буквально по одному елементу за вечір, в якийсь момент я відчула, що все, досить, інакше зіпсую, та й взагалі, хочу взятись за щось нове. 

Так що залишилось те, що було готове на той момент і все вийшло ось так:

деталі, без слів, просто фото:

використані матеріали:

папір з колекції Echapée Belle Les Papiers de Pandore, зокрема цей, цей і цей листи

а також витинанки з цієї ж коллекції

висічки від BasicGray

бордюрний дирокол від Artemio

маркер та  золота пудра для ембосингу від Artemio

глоссі акцент від Ranger

брадси від Papermania i Dovecraft

а також шнур з льону, декоративні гудзики, квітка

А ще вчора я отримала подарунок на день народження від Насті - диво-коробочку. Настя знає про мою любов до Франції, тож прикрасила коробочку в "французькому" стилі - і не прогадала - мені дуже сподобалось! Дякую, Настюш!

На цьому все, до скорих зустрічей!

Скрап-цьомчики!

2 коментарі: