понеділок, 26 листопада 2012 р.

Етап 4. Декоруємо свічки.


Привіт, дівчата!!!

Ух, до Дня Народження мого сонечка залишився місяць, до Різдва і того менше, до Миколая менше двох тижнів... Всі вихідні до кінця року в нас розписані ледь не по годинах, всюди  хочеться встигнути, а в підготовці ще кіт не женився... і, незважаючи, що я взялася до всього цього заздалегідь, відчуваю, як "тону" в планах, списках і всьому тому, що ще треба закінчити/зробити/купити/організувати і т.д. Це ж треба, всі люди як люди готуються тільки до Різдвяних свят, а в нас аж три дня народження в грудні)))) Чесно кажучи, не дуже мені подобається це відчуття "внутрішньоï гонки", як на мене воно псує все передчуття свята(((( може за тиждень-два відпустить))) хоча навряд чи(((

Одним словом, треба організовуватись по максимуму, тому надалі пости-натхнення до проекту домашнього декору будуть запланованими, все решту по мірі знаходження вільноï хвилинки))) думаю, ви зрозумієте)))

А тепер безпосередньо до наступного етапу - це в нас буде декорування свічок (це може бути як декор безпосередньо на свічці, так і декор підсвічника чи посуду, в якому стоятиме свічка, чи композиція зі свічкою).

Oсь кілька прикладів:

Christmas Colander
звідси

...



Frosty Lights
IMG_4752



Bougies scrappées de Noël 2011 (1)-copie-1


звідси + покроковий майстер-клас з фото

mld105316_1209_decorative_candles.jpg
звідси + як зробити (по англ.) + кліпарти

Stamped candles_aly dosdall
MK

Бажаю всім натхнення і хорошоï організаціï!
А ще сніжку для зимового настрою, бо в нас сьогодні цілий день дощик йшов))))

5 коментарів:

  1. я щє тільки перший етап доробляю...завтра заберу бумагу для гірлянди)))
    Свічку ближче до Нового Року мабуть буду робити, хочу її оформити з гіллям ялинки))
    Дякую за натхнення!

    ВідповістиВидалити
  2. Люба, я теж тільки адвент закінчила)))) етапи старалась підбирати якраз по "близькостї" до свят, тому віночок лишила накінець якраз для тих, хто буде робити з ялинкою)))) а свічечки з ялинкою ще й пахнути будуть, ммм...

    ВідповістиВидалити
  3. Класні ідеї :) В мене поки навіть свічок немає :))) Думаю, якщо все гарно спланувати - воно вийде так, як задумувалося :) В мене он був вже 1 дн, ще за 2 тижня інший... Тримаймося :)

    ВідповістиВидалити
  4. http://jylietka.blogspot.com/2013/01/home-deco-4.html
    Не роумію чому але додатися не можу в лінкс

    ВідповістиВидалити