середу, 4 січня 2012 р.

Остання новорічна листівка

Привіт, дівчата!!!
Традиційно, перший пост в Новому році хочу почати з привітань. 
Вітаю вас усіх з Новим 2012!!!
Нехай цей Рік принесе вам море радості і океан любові, щоб у кожної з нас був свій ласкавий і ніжний, надійний і вірний Дракоша. Щоб старі мрії збувались і на їх місце приходили нові, які теж обов'язково збудуться! 
І, звичайно ж, багато натхнення і часу  на скрап :-)) 
Сьогодні, поки ще в темі, покажу вам свою останню новорічну листівку минулого року


Взагалі-то в мене булі ціла серія листівок крафт+червоний, але, ото халепа, я забула їх сфотографувати!!! таке за мною взагалі вперше, бо це завжди перше, що я роблю з готовою роботою. А тепер вони вже розлетілись до родичів, і все... Ця залишилась тільки тому, що я її приберегла для батьків, і не відправила заздалегідь, щоб вкласти в конверт кілька новорічних фото
Тут добре видно, що олень не просто чорний, а по-святковому переливається
а це зум на саморобну квіточку-зірочку

Всім, хто готується до Різдва, бажаю весело відсвяткувати його в родинному колі, поспівайте за мене колядок і поїжте куті, бо мені їх бракуватиме цього року :-)

А я не знаю, коли повернусь, бо ми знову переїзжаємо, та, сподіваюсь, до скорого!

2 коментарі:

  1. Танюш, дякую! вітаю тебе з Новим роком! бажаю здійснення мрій, побільше радості, нетхнення і любові!

    листівка дуже гарна! і віночок суперський!

    ВідповістиВидалити
  2. Танюш, і я вітаю вашу родину з Новим роком ! ;) нехай рік буде чудовим, з щоденними позитивними емоціями, здійсненням мрій і незабутніми враженнями! Всього вам найкращого! і вдалого і швидкого переїзду ;)
    не пропадай!!

    ВідповістиВидалити