неділю, 2 січня 2011 р.

З НОВИМ 2011 РОКОМ!

З Новим Роком! З Новим Щастям! Радості, посмішок, дитячого щебету і солодких поцілунків, хай вам щастить у всьому, кому в навчанні, кому в роботі і усім особистому житті! Ну і звичайно, багато скрапу, натхнення в усіх починаннях і часу на реалізацію усіх творчих задумів!
Кінець 2010 року видався особисто для мене важким - в тому плані, що я забагато запланувала і ну нічого не встигала, це були божевільні дні, і я рада, що ми вже в 2011 і через якихось два дня у мене вже канікули, ааа, як я їх чекаю! :-)
Через цю загруженість на роботі і з святами на скрап часу зовсім не зосталось, хочу вибачитись перед Ксюшею, до якої записалась на обмін листівками, і так і не встигла зробити листівку спеціально для неї і в останній момент вислала одну з раніше зроблених (твою листівку я, до речі вчора отримала, покажу в одному з наступних постів) - краса неймовірна, мене ще більше совість замучила :-)) і перед Таньою, якій я дуже хотіла відправити обмінний ПІФ до кінця року - і, як ви вже зрозуміли, не відправила :-( дівчата, я обов'язково надолужу все в наступному році, чесно-чесно! :-)
От так от, всі в кінці року підраховують зроблені роботи, а я борги :-)
Проте я не зовсім закинула скрап в ці дні - донечці на день народження в садочок зробила тортик. Правда, робила я його не зовсім сама, тут і чоловік долучився до роботи, і дідусь з бабусею, за що їм дуже дякую!

діткам тортик сподобався, а ще більше цукерки всередині, цілий вечір кожен носився зі своїм шматочком :-)


Ну і наостанок усім - хто взяв участь в моїй цукерці - дякую! Вибачте, що розіраш запізнився на тиждень, в обіцяний день в нас було занадто багато народу і вражень від святкування, щоб цим займатись :-)
Чесно скажу, часу на перевірку ваших коментарів у мене не було, вірю вам на слово, що усі умови були виконані, тому кожен коментар взяв участь в розіграші,
Отож

Вітаю Альону, хоч її блог більше присвячений миловарінню, а не скрапбукінгу, думаю, подарунок згодиться :-)
Пиши мені на tania_bublias собачка yahoo.fr
Ще раз вітаю усіх з Новим Роком і з наступаючим Різдвом, до нових зусрічей в 2011 році!

11 коментарів:

  1. Вітаю з Новім Роком!
    Тортик такий гарний, уявляю як діточкам (та їх батькам) було приємно його отримати!

    ВідповістиВидалити
  2. Какая прекрасная идея! Очень красиво!

    ВідповістиВидалити
  3. Таня, привіт! Ще раз з Новим роком і наступними святами також! :) Дуже рада, що моя листівка потрапила до тебе, а ще більше рада, що сподобалася. :))) Я зовсім не ображаюся.
    Тортик чудовий. Нам у січні теж буде 3, може і собі зробити? :)

    ВідповістиВидалити
  4. Таня, тебе також із Новим роком і наступаючим Різдвом Христовим!!! Тортик чудовий!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Таня, вие също с предстоящата Нова Година

    ВідповістиВидалити
  6. Тортик суперовий! У нас теж день народження в садочку буде - обхожуся простими паперовими кульочками зі шнурочками, хоча мабуть прикрашу тегами з цифрою 4 і напишу що від Назарчика :). Може якісь знаєш гарні написи для тегів?
    А ти коробочки вручну вирізала? Чи може маєш такі ножі? А може такі ножі будуть у тебе в магазині? :)

    ВідповістиВидалити
  7. Дівчата,дякую усім за відгуки і вітання!
    Ксюша, Таня, я думаю, таке зробити точно варто, діти такі раді були, і виховательки позбігались розглядати,питали, де таке продається:-) - мені приємно було :-)
    Таня, різав плотер, йому специфічних ножів не треба:-) про завіз ножів в магазин взагалі не думала, чомусь мені це не здається необхідним, адже відносно в небагатьох є машинки...хоча може я й помиляюсь:-)

    ВідповістиВидалити
  8. Ну може під замовлення привозити? Якщо ціна біль-менш прийнятна буде - то я б купила :). А для тих хто не має машинки - можна в магазині продавати заготовочки. А дівчата би вже собі самі прикрашали як кому більше подобається.

    ВідповістиВидалити
  9. nu, zagotovky ja v pryncypi mozhu zrobyty, jakcho xtos' poprosyt, ale v magazyn vystavliaty - navriad chy, navit jakcho rizhe plotter, tse zabyraje bagato chasu :-)

    ВідповістиВидалити
  10. Зрозуміло! якую. Буду мати на увазі на наступний рік :).

    ВідповістиВидалити