пʼятницю, 23 жовтня 2009 р.

привіт усім! на вулиці дощик, дитятко спить і я нарешті зібралася зробити те, що вже давно хотіла, а саме створити блог. на цих сторінках буду ділитися з вами своїм захопленням -скрапбукінгом, а можливо також і кулінарними витворами, бо це я також дуже люблю. На куховарення до речі і часу більше, бо це входить до "обов"язків" матері сімейства, а от скрапувати можу тільки коли донечка спить, бо її теж дуже цікавлять мої різні скрап-штучки і я не творю,а дивлюсь за тим щоб дитя чогось не натворило (як от недавно вимастилась з ніг до голови зеленим чорнилом і сидить задоволена як жабенятко :-)) зате в цей день я дізналась, що чоpнила добре відмиваються і відпираються, а це теж непогано)завтра займуся скануванням і фотографуванням робіт щоб показати їх вам і почути відгуки і зауваження досвідчених скрап- майстринь ( сама я дебютантка, хоч зі скрапом познайомилась з народженням дочки, а це вже скоро 2 роки, але на творіння так мало часу знаходиться, що досвіду у мене небагато), а поки що розберуся з функціонуванням самого блогу, що і до чого тут...приємного усім вечора і до завтра

Немає коментарів:

Дописати коментар