середу, 4 квітня 2012 р.

Про весну, скрап і все по-троху))))


Привіт, дівчата!!! Як же мені дивно читати в ваших блогах про сніг, дощі і холод, тому вирішила поділитися з вами нашою весною)))
хоч календарно це і весна, але на термометрі вище 20 - справжнє літечко! і така погода тримається вже два тижні (правда, від завтра передають похолодання і дощі - але що ж, не все коту масленіца, як то кажуть, дошик також потрібен), все квітне повним ходом, дерева вкрились яскравою свіжою зеленню. то ви розумієте, що за такоï погоди ми максимально проводимо час надворі, а все решту - по мінімуму (добре, що є обов'язки дизайнера, а то я, певно, зовсім би не скрапила))))


перші весняні квіточки для мами, яка не здогадалась зробити гарне панорамічне фото пейзажу (буде іншим разом) , що ще може краще віщувати весну, як не вони? коли бачу ці ніжні квіточки в донечкиному волоссі - точно знаю, весна прийшла!
з цією фото беру участь в фотоконкурсі (це для мене дебют!))) "Весна" від блогу "ScrapBoutique"

а цю фото не мoгла вам не показати, самокат - справжній в французькоï малечі, без нього нікуди; і кожен раз, коли час забирати діток зі школи - це видно неозброєним оком, бо звідусіль зходяться мами з самокатами в руках, а потім, як ті веселі кольорові метелики, мчиться малеча!
наш вже для нас замаленький стає, добре нам послужив (більше 2 років), пора вже йому на пенсію)))) сподіваюсь, що встигну його заскрапити, поки ще актуально

залишки хліба в нас ніколи не пропадають - раніше ми годували ними коней і баранів, тепер же все несемо лебедям))) ïх тут повно, і всі ручні такі, навіть підлітають з води щоб вхопити хліб з рук, щипають, лиходіï))))
тут, як тільки гарна погода, всі виходять грітися на сонечку, лежать собі на травці, закохані милуються-любуються




проте я сьогодні прийшла не тільки про погоду з вами побазікати, тому що не тільки вона "заважає" мені скрапити досхочу, на це є кілька причин)))

найперша з них і найвагоміша - відсутність скрап-місця(((( хоч я вже пригледіла вже в квартирі собі куточок, але меблів там поки нема ( в франціï квартири здаються в оренду переважно пустими, і так яk треба було купувати ВСE, то ми, звісно, почали з необхідного, а не зі скрапу)))).  все поки лежить в ящиках, займає чимало місця, кожен раз, коли я скраплю, в домі бардак (ви собі уявляєте, коли найнеобхідніше на дні ящика, або, гірше!, я не памятаю, де я поставила те, що мені треба, і достаю все) і мені це починає набридати!
то ж я собі подумала: раз все рівно треба купувати стіл, то чи нема такого, який би був спеціально продуманий для скрапу, де б можна було скласти максимум матеріалів, щоб все було під рукою. Забила в гуглі і.... є, звичайно! дивіться, яка краса!
в двох пустих столах висувається робоча поверхня - дуже практично, бо ж незручно колінами  в стіл впиратись, чи не так?)))
якщо вам цікаво подивитись такі столи в домашній обстановці, загляньте сюди
тепер увага, питання)))):
скільки ви готові за такий стіл заплатити?))))
тільки не шукайте в неті, я ціну вам і так скажу, мені просто цікаво в скільки це можна оцінити спонтанно (бо я побачила ціну разом зі столом) і скільки ви ГОТОВІ заплатити за зручне скрап-місце. оттака от інформація до роздумів)))


Tретьою причиною недостатності часу для скрапу в мене особисто є ... сам скрап! вірніше, всі його вияви в інтернеті - тобто мій і ваші блоги. Hа це (ведення мого блогу і читання ваших) іде стільки часу, що треба з цим щось робити))))
спочатку стосовно читання: я вирішила скорегувати свій список блогів в рідері, тобто "почистити" його і видалити блоги, які я мене більше не цікавлять або цікавлять менше. Знаю, всі це роблять і роблять мовчки собі, а я от вирішила розказати, чим я при цьому керувалась.
По-перше, свій список блогів я не чистила, відколи я взагалі веду і читаю блоги, а від тоді чимало всього змінилось: 
- блогів стало значно більше, а часу в мене менше: я видалила блоги, на яких давно не з'являлись нові пости (погодьтесь, якщо блог не цікавить власницю, то як він може цікавити читачів?) або з'являються виключно цукеркові, рекламні або просто не скрапові пости; з метою економіï часу, я видалила також блоги багатьох американських компаній виробників, товари яких я не використовую
- в мене змінились інтереси: я видалила блоги, присвячені миловарінню, пошиттю іграшок і т.д., бо тепер точно знаю, що навряд чи таким буду займатись
- я чітко визначилась з тим, що мені потрібно в скрапі: я видалила блоги деяких майстринь (переважно іноземних), які створюють надзвичайно гарні роботи (через це я і читала ïх раніше), але постійно в одному стилі, який не співпадає з моïм, тобто ці блоги мене не надихали
Так що якщо раптом ваш блог потрапив під один з цих критеріïв, не ображайтесь і поставтесь з розумінням! 
Pо-друге, через глюки рідера (який з незрозумілоï мені причини не показує мені всі публікаціï деяких блогів) я видалила зі списку ще кілька блогів, які я продовжую читати, але в іншому форматі; власне, саме через цей пунктик я і вирішила внести ці роздуми в свій пост - щоб пояснити, що я з вами, незважаючи на те, що мене немає в списку ПЧ. Зокрема (серед інших) це стосується блогу Оксани-Зірочки, який мені дуже подобається.

Hу і стосовно свого блогу: поки що моï пости стали лаконічнішими (за винятком цього, звичайно))))), але я постійно роздумую над тим, чи варто взагалі все публікувати, особливо роботи, сторінки наприклад, які робились виключно для себе? тому що, навіть якщо я чудово розумію, що коментувати забирає багато часу і т.д. і не вважаю себе "залежною" від коментарів, та все ж, коли до моєï останньоï сторінки було мало відгуків, тоді як мені вона дууууже подобається, я не раз глянула на неï критичним оком і питала чоловіка, як йому... То чи варто ставити гарну цікаву роботу під сумнів через те,  що мало приміток?

ну і останнє слово про коментування: особисто я не коментую всіх і постіно, але коментую щодня когось і завжди стараюсь дати відповідь, якщо в пості прозвучало запитання до читачів; а потім завжди повертаюсь почитати, як реагують на мою відповідь))) і от саме неприємне те, що реагують не завжди.... То для чого відповідати, якщо за те навіть "дякую" нема? Як ви до цьйого ставитесь?

Ну все, я понаписувала на тиждень вперед))))) тепер можна спокійно святкувати Великдень)))
Дякую всім, хто дочитав а ще більше всім, хто не пошкодує часу і сил і поділиться своïми роздумами стосовно однієï з тем

Цілую всіх, ваша Таня



24 коментарі:

  1. Ого-го скільки тексту!
    Спочатку про коментарі і виставляння робіт. Я думаю, що показувати чи не показувати роботу - це дуже індивідуально, але я за показ ))) Про коментарі. З виходом на роботу я почала дуже мало коментувати. І часто буває так, що забіжу до когось в блог, в гості, почитаю, красою помилуюсь, а коментар написати не встигну, бо якась робота підвернеться. І я думаю, що залишу коментар з дому. А вдома не завжди маю час сісти за комп'ютер. Отак хороші роботи і дописи залишаються без коментарів. А ще іноді буває так, що хочу в автора щось запитати і на наступний день, коли повертаюсь за відповіддю, не можу знайти свій коментар, бо забула чи не встигла його додати. Думаю, я не одна така. Стосовно чистки рідера. Думаю, що ти зробила правильно. Я вже давно думаю зробити щось схоже, але ніяк не наважусь.

    Про робоче місце. Ох, яка ж це для мене болюча тема. В мене теж все по коробках і я не пам'ятаю по яких саме )))) Від цього (і від браку часу) не маю бажання щось робити. А, можливо, це через весну... Скільки коштує такий стіл? Поняття не маю ))) Але за своє робоче місце готова віддати не більше 2000грн. Але це має бути великий кутовий стіл з шухлядами і підвісними поличками (скільке таке чудо коштує насправді навіть не уявляю))))

    Про весну. Як же ж у вас там вже гарно і тепло! Донечка на самокаті дуже кумедна! Обов'язково заскрап це фото!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
    2. :-) Олю, дякую, що прочитала стільки всього і знайшла час написати!

      щодо коментування в мене теж приблизно так: або блоги не прокоментокані, або речі не попрасовані))) тому я чудово тебе розумію, як і усіх тих, хто не пише, просто в особистому сприйнятті є роботи, які я не сприймаю близько до серця - це листівки і все таке, і якщо вони не коментовані, я не переймаюсь, і є інші, рідненькі, і якщо до них мало відгуків, мимоволі закрадається сумнів, чи та робота справді така вдала, як мені здається, чи ні))) але це просто суб'єктивне сприйняття власних робіт,читачеві ж не зрозуміти, яка робота рідніша))) для мене важливіші сторінки, для когось може щось інше, це таке

      стосовно робочого місця - дякую за відповідь, ти сказала саме те, що мене цікавить (тобто скільки готова віддати, а не скільки коштує). а полички зазвичй треба окремо купувати; в цих столах також, там, де пусте місце, можна додавати ящички на свій вибір, вони є різних моделей, ідеально підходять під розмір стола і мають свою окрему ціну))))

      а до самоката з скрапом я ще доберусь!і постараюсь довго не затягувати)))

      Видалити
  2. Я виставляю свої роботи в блозі перш за все для себе - як би щоденник моїх робіт. З часом цікаво переглядати.
    Стіл шикарний - мені б не жалко було б віддати до 1500 грн. Але цікавіше , як би стіл був саморобний, або за власним макетом - хоча це дорожче.
    Донечка - цукерочка. В нас вже також до 20...Гарного настрою.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, Лєна, я також для себе, але це пам'ятка робіт, які були в подарунок, листівок, наприклад. А сторінки я переглядаю в альбомах, а не в блозі, а на фотографування і написання блогу витрачається час, тому, однозначно, блог я веду не тільки для себе, а й для вас, і коли викладаю свою роботу, то не тільки для того, щоб похвалитись, але й щоб почути вашу думку)))
      саморобне ми вже пробували з чоловіком робити, він в мене вправний з деревом, тому точно можу сказати - якщо купувати всі матеріали і робити відповідної якості, дешевше, ніж на виробництві не вийде((( хіба що обходитись підручними матеріалами... за власним макетом - однозначно дорожче, але мені нема в тому потреби, бо такий стіл ідеально мені підходить за розмірами, ще б ціна така підходяща)

      Видалити
  3. скільки всього написано! ))) У вас вже справжня весна, і скоро у нас така буде :)
    про читачів і читання блогів можна сказати багато. у мене все це залежить від вільного часу. Так як і Олічка, можу повідкривати купу блогів, а потім замотатись в хатніх клопотах....
    скрап-стіл ще не можу собі дозволити :( , маєм купу планів на облаштування квартири . тому наразі, де всядусь - там моє робоче місце ))
    Успіху в фотоконкурсі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мар'яна, дякую за відгук! і бажаю тобі також справжнього скрап-куточку, бо перелітною пташкою важко бути))) я тільки позбираю свої папірчики, так і ідеї в голову прилітають, мов назло)))

      Видалити
  4. я теж час від часу підчищаю список блогів, які читаю - він у мене ого-го як зашкалює, постійно 1000+ не прочитаних записів. хоча у мене так не лише блоги, але й деякі форуми додані, скрап галереї та стрічки новин з фейсбука.
    а стосовно столу - якби такий можна було б прямо зараз у нас купити віддала б за нього $200 і не пошкодувала б. а якби він ще й білого кольору був!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я до тисячі не допускаю, вже триста відправляю в прочитане, бо інакше це захоплює з головою. а найбільше мене "дістає", коли я ввечері все дочитаю і з "чистим сумлінням" лягаю спати, а зранку більше сотні нових записів (от вже ця американська активність)! і тоді мене це вже не радує... тому при моїй чистці, нажаль, найбільше "постраждали" саме американські блоги, але вони частенько в твоїй рубриці суботній з'являються, то найцікавіше, я думаю,не пропущу)))

      Видалити
  5. і про роботи в блозі - я за те щоб викладати. але чи робити це чи ні - вирішувати суто тобі. len4ik правильо написала - блог це своєрідний щоденник, я ще його сприймаю як "електронний скрапбук" свого скрапу.
    + блог також хороший спосіб для спілкування. так, коментарів мало залишають (я взагалі майже ніколи не коментую), але це не значить, що люди не читають і не зберігають собі твоїх сторінок/листівок для натхнення ;)

    ВідповістиВидалити
  6. так, Настя, пост цей вийшов надзвичайно великим і його з легкістю можна було розділити на три, тематично))) але я точно знаю, що три різних я б не написала, тому все в одному, поки писалося :-)
    стіл - не серійного виробництва, тобто в магазинах його не купиш. він розроблений спеціально під скрапбукінг однією невеличкою фірмою-виобником і його можна замовити безпосередньо в них. я навіть не знаю, чи вони є в наявності, чи виготовляються за мірою надходження замовлень. а ціну поки не скажу - може ще в когось буде думка з цього приводу, тож справжня ціна буде завтра ввечері)))

    ВідповістиВидалити
  7. так і є, перше причина ведення блогу - це спілкування з однодумцями, в "реалі" і мене скрап-леді в оточенні нема((( я поки не думаю закидати блог, думаю лише над тим, чи показувати всі роботи, чи тільки "обов'язкові", тобто дизайнерські або зроблені для участі в конкурсах. В тебе пам'ятаю, також виникали колись сумніви через відсутність коментарів до рубрики "ц за Т", ти писала "хоч слово напишіть щоб я знала, що вам цікаво і потрібно", щось таке, так от у мене зараз схожі роздуми))))
    ну і стосовно останнього - не впевнена, що мені б сподобалось знати, що мої роботи зберігають для натхнення без мого відому, а потім використовують без жодної згадки про оригінал)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. "не впевнена, що мені б сподобалось знати, що мої роботи зберігають для натхнення без мого відому, а потім використовують без жодної згадки про оригінал)))" - від такого нікуди не дінешся (імхо). є люди які десятками-сотнями дощня зберігають зображення, потім переглядаючи їх вони ніколи не згадають чия це робота, якщо вона не підписана. у мене в самої таких фото ого-го (вже давно зберігала, якісь підписані, які ні - і ніби не потрібні вони мені, але і видалити руки не доходять).

      я зараз більше перейшла на "колекціонування" скрап журналів - зберігаю собі безкоштовні цифрові журнали і насолождуюся по повній програмі коли є можливість

      і ще про гугл рідер - більшість записів у мене із галереї 2peas - я підписана на їхню листівкову та скрап галерею (давно вже підписалася - ще більше року тому, хотіла таки чином шукати роботи для "ц за т"). в листівковій за день набігає до 200-300 нових записів, в скрап - понад 600. звісно я їх усі не дивлюся (навіть не читаю, бо читати там практично нічого нема, тільки дивлюся), але іноді приємно переглянути суто сторінки в одному місці не витрачаючи багато часу.

      і ще про коментарі - на мою думку, читачів іноді треба стимулювати коментувати. маю на увазі заохочувати до дискусії, ставити запитання до них і т.д. + мені здається коли є щось про особисте написане - тоді більше відгуків/коментарів буде і вони будуть більш змістовними. все таки роботи (листівки/сторінки і т.д.) це просто роботи (ну не завжди звісно ж, є дійсно "частинки душі"), а особистості ми всі різні і більш цікаві ніж наші роботи. мені для прикладу дуже цікаво читати про твоє життя у франції - сподобався той запис коли ти писала про франзуців, які тепло не одягаються і потім мають нежить (я така сама, цілу зиму ходжу в кросівках, а потім скаржусь що в мене постійно болить горло). так що підсумовуючи вище написане - пиши, показуй свої роботи і радуй нас цікавими розповідями про життя ;)

      Видалити
    2. :-)я також загружаю повно різних цифрових журналів, поки що жодного повністю не прочитала))) можливо, треба їх роздруковувати - в паперовому форматі мені читається легшеь коли купую класичні скрап журнали, то начитатись ними не можу)))
      а фото чужих робіт я не зберігаю, в мене і так копм і окремий жорстий диск перегружені, треба регулярно їх чистити...

      Стосовно особистого - це також постійне риторичне питання: писати чи ні))) а про життя в Франції я б залюбки ділилась спостереженнями, але то все в час впирається... та й потім всі слова цікавіше "розбавляти" фото, а я свою "бандуру" здоровенну (фотоапарат) не ношу постіно з собою, тож мало фотографую життя навколо. І потім, я тут так звикла до всього, що може навіть не помічаю чогось, про що вам би було цікаво почитати. я вже обіцяла місто пофотографувати, і все ніяк руки не доходять))) постараюсь виправитись і тримати обіцянки :-)

      Видалити
  8. повернулася подивитися ще раз на стіл - це просто мрія! дочекаюся коли ти напишеш його ціну і буду думати як його з франції переслати в україну :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. він може і існує білого кольору, але в твою сумму не вкладається)))
      іду публікувакти пост з ціною...

      Видалити
  9. нарешті добралась щоб відписати )))
    яка в вас весна!!!! і донечка просто чудо!!! а ми через проблему з документами тк і не попали зараз до вас ((( ( ми минулого разу прострочили візу на декілька годин ))
    Я теж потрошки почала підчищати рідер....але я так розумію щоб блог пропав повністю з рідера потрібно видалитись з читачів? чи я не права?
    для мене блог ільше як особистий щоденичок, люблю коли є спілкування, хоча теж розумію що відписати може не кожен і сім"я таки важливіша ))
    я стараюсь по можливості обов"язково зайти до самих ближчих друзів по блогах і їм відписати...а вже іншим як вийде )))
    а за столик....я собі робила свій а замовлення - http://shchasluvazirochka.blogspot.com/2011/03/blog-post_03.html
    звичайно він не такий як тут, але і ціна його вийшла 800грн )) і все по розмірах як я і хотіла ))) так що думаю такий столик як ти кажеш в нас на замовлення був би до 1000 грн ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Ксюша!
      так, шкода, що не приїхали... в них тут зараз дуже строго з цим, так... побачимо, що після виборів буде))) а я також на виставку не поїхала - в останній момент передумала, бо то лиш трати, зараз купу нового накупляю, а старе знову буде лежати... а так буду використовувати вже куплене)))
      а столик в тебе супер, тільки для паперу я б такі невисокі полички придумала, щоб якось можна було покласифікувати його, бо коли все на купу, то дуже багато часу втрачається на перебирання.
      і ціна стола - поза конкуренцією)))

      Видалити
  10. Как же у вас хорошо и тепло :)) у нас уже тоже +10, но ветерок ещё холодный
    За своё местечко заплатила бы около 200$, хотя, я бы взяла стол, где ящики по бокам, так как мои ноги надо куда-то ставить :)), а я не очень люблю, когда они упираються, надо иногда их и вытянуть :))))) И, согласна с Яной, белого цвета он был бы гораздо симпатиШнее, или тёмный - цвет венге. Сори, если влезла в разговор :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Viktoriya, ну какой сорри))) всегда welcome)))
      тут ноги не упираются - есть выдвижная рабочая доска, а цвет может можна и другой, я не узнавала - он мне по цене не подошел)))

      Видалити
  11. Чудові фото! ))
    За стіл десь 1000 грн. Мені 1 та 2 дуже сподобалися і я зацікавилася їх реальною ціною.
    Я намагаюсь коментувати блоги тих кого читаю і у відповідь звичайно ж відписую у своєму блозі. Погоджуюсь що часу на це все іде дуже багато!!!

    ВідповістиВидалити
  12. А я правильно понимаю,что у стола,столешница раскладывается.Или нет?По первой фотографии так кажеться,а где в интереьере,то не видно.

    Красота у вас,у нас ещё и травики зеленной не видно.А тут ещё снего вчера нападал,правда почти весь стаяял :) а я то уже к весне почти готова :) гардероб обновляю,и как ходила в уховике,так и хожу :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. да, Лена, стол расскладывается. они там разные модели, может в интерере и не расскладной

      хи, я тоже теперь на шоппинг подсела, но как только весенние вещички прикупила - похолодало)))

      Видалити