пʼятницю, 2 листопада 2012 р.

СП-етап 1. Адвент-календар.

Привіт, дівчата!

По-перше, прошу у вас вибачення, бо обіцяла цей пост вчора - він був в чернетках, але я забула його запланувати))))) але в мене є помягшувальна обставина)))) в мене сьогодні дн))) і я не мала вчора часу перевірити пост))))

Я дуже рада, що є кілька бажаючих готувати декор зі мною!!! (хто не в курсі, читати цей пост)

Holiday Button TreeОля, Мар'яна, Люба, Юля, Оксана і Віра  дякую вам! а ті, хто ще вагаються - не вагайтесь, а приєднуйтесь! Це ж не змагання, а спроба зробити свята кращими)))) і якщо ви щось не встигнете чи не захочете робити, ніхто вам за це двійку не вліпить, не насварить і в куток не поставить))))



Сьогодні розпочнемо перший етап нашого декору, і це буде адвент-календар або новорічний декор для дому. Це з двох причин - по-перше, ці речі не псуються і ïх можна зробити наперед, по-друге, адвент-календар має бути готовим до 1 грудня, а не до свят, тому його варто почати робити першим))))

Для тих, хто не знає, що це таке: адвент-календар це традиційний відліковий календар в Америці і краïнах Зх.Європи, який рахує дні, що залишаються до різдвяних свят. Зазвичай він починає відлік 1грудня і закінчується 25, коли Різдво вже настало. Ідея в тому, щоб кожен день відкривати конвертик (кишеньку, торбинку... залежно з чого він у вас буде зроблений), і таким чином робити відлік (рахувати, скільки днів залишилось). В кишеньках можуть бути різні-різності... так, для дітей часто ставлять солодощі, можна також поставити ялинкові прикраси і щодня вішати ïх на ялинку, таким чином до свят вона буде готова; для дорослих можна писати приємні слова або якісь цікаві завдання... 

 Пізніше в цей пост я добавлю лінки (до 30 листопада), а поки дивимся порцію натхнення!





цей традиційний адвент-календар - задекорована заготовка від Артеміо

Traditional Advent Calendar


ще один варіант з фетру, для тих, хто не дружить з папером))))

Advent calendar drawers


Calendrier de l'avent dont les poches sont des cadeaux en tissus appliqués




а це ще одна, досить традиційна ідея поєднання адвенту з Home Deco




але варіантів відлікового календаря може бути безліч, як тільки ваша фантазія дозволить))) так, це може бути з сірникових коробочок  :calendrier de l'avent


advent 03


calendrier de l'avent







ladder red white living room decoration




Calendrier de l'avent


цей для дорослих - без подарунків, а з щоденною записочкою приємних слів або що зробити в цей день 

Advent Pocket Calendar




ще приклади з блогу "Зроби сама" (скільки ж часу я потратила, поки знайшла ïх! ярличків на це чомусь нема((( )

адвент-календар (+ покроково як зробити)

Новорічний календар Christmas Fancy – рахуємо дні до Нового Року


Календар до Нового Року

Для тих, хто не хоче робити адвент, ось кілька прикладів декору ( я вибрала тільки ялинки, але це також можуть бути будиночки, ліхтарики і інше)

тут Яна детально розповідає, як зробити ось таку

Як зробити ялинку з паперу (майстер клас)

ще одна гарна iдея звiдси

Red Paper Christmas Tree

з цього ж сайту


Holiday Button Tree

Що стосується мене, то я думаю робити свій календар у вигляді коробочок і до Нового Року.
Сподіваюсь, ці приклади вам сподобаються і бажаю вам багато-багато натхнення!!!!
З нетерпінням чекатиму ваших робіт!



25 коментарів:

  1. Танюш, зі святом тебе, сонечко )))
    тепла, радості, позитиву і щастя )))
    Всього тобі самого-самого!!!!!

    ех...і я приєднуюсь до вас ))) тим більше компанія просто фантастична зібралась ))) всі мої улюблені дорогі )))

    єдине що НР напевно ми будемо не вдома....прийдетьс тоді брати всю амуніцію з собою ))) ну нічо ))) прорвемся )))

    п.с. маю вже готовий адвент, але куплений ((( тому таки зроблю свій сама ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, я вже теж в твоєму клубі "нормальок, 25" ))))

      який класний сюрприз, шо ти з нами!!!! я так і думала, що ви не вдома, то і мотиваціï не буде, а ти МОЛОДЕЦь!!! ми, до речі, на НР теж не вдома.... то буду орієнтуватись на Різдво, а там може теж повезу все з собою, побачимо по обставинах... бо для дому я робитиму в нетрадиційних різдвяних кольорах, під домашні, а туди б традиційні підійшли)))

      а в нас мин. року куплений адвент був, а цього захотілось свого)))

      Видалити
  2. Таня, поздравляю, желаю всего наилучшего!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю!!!!Всього тобі найкращого в житті: здоров'я тобі і твоїй родині, позитвних емоцій, море усмішок, щасливих моментів кожного дня, ну ізвичайно творчого натхнення))))
    Дуже цікава підбірка в тебе вийшла, аж захотілось свят)))

    ВідповістиВидалити
  4. Привіт. Вітаю з Днем народження!!! Ура!!!
    Дякую, я чекала на цей пост :) Адвент, адвент... Як же розрулити ситуацію, якщо Різдво в нас не 25.12? :) До Нового року - тоді з якого числа починати, з 5-го? І що ви будете вкладати в кишеньки? :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я поки напигу свою думку )))
      дивись я буду робити з 1 по 31 грудня ))) ми будемо рахувати місяць ))
      а класти буду різні дрібнички..ну там інкои солодощі, книжечку, розмальовку...якусь невелику іграшку..ну щось таке що любить і хоче мала)) на Миколая буде великий подарунок...а те що в кишеньку не буде влізати, там просто буде записка де лежить подарунок....або міні-карта )))

      Видалити
    2. Дякую за привітання!
      Олю, то тільки ти вирішуеш, на скільки днів буде твій адвент - в принципі це залежить, якого свята ви найбільше чекаєте))) зазвичай він починається 1грудня і до 24, але ж можна почати і від Миколая до Різдва, чи від 1грудня до нового року чи від того дня, коли прикрасите ялинку і до Різдва/НР. Особисто я почну з 1грудня і, думаю, зроблю до 26, бо то день народження моєï донечки, а якщо на НР будемо вдома, то до НР. Я буду робити в вигляді окремих коробочок, які будуть підвішані вперемішку - таким чином щодня доня буде шукати потрібну цифру ( ага, ще й з педагогічним ефектом:-), і, поступово забираючи коробочки, буде видно, що ïх все менше і менше, і будемо рахувати, скільки днів-коробочок залишається до ДН.
      Я ставити всередину буду дрібні солодощі - цукерки, печиво або мандаринки, може якийсь дрібний подарунок - силіконові браслетики, колечко чи щось таке, а в ДН поставлю свічечки, які ми потім будемо задувати.

      Видалити
    3. Дякую. Зі мною найбільше мороки, я все питаю, питаю :))) Але я буду найслухняніше дитятко :))) Вже маю ідейку...

      Видалити
    4. Ми вже розпакували 2 дні :)

      Видалити
  5. Танічка, вітаю! Багато позитиву, хорошого настрою, здоров"ячка!!!
    Я вже працюю над декором. Адвент, то вже ,мабуть, наступного року. Ми якраз до ростемо!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Танюшка, вітаю! Щастя, радості, любові, позитиву! нехай у твоєму житті трапляються тільки радісні і щасливі моменти!


    А, на рахунок проекту дуже зацікавила, але просто переживаю, чи дам я тому всьому раду!
    Хоча, причина зробити щось гарненьке є, бо у малого ДН 30.12... тому подуммаю ще!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую)))
      о, то ви теж на свята народились! то це ще одна причина приєднатись до нас, геть сумніви і вагання!))))

      Видалити
  7. З днем народженя, хоч і вже воно пройшло!
    Бажаю тобі здоров"я побільше, творчого тахнення і щоб на твоєму життєвому шляху не виникало великих проблем. А ще щоб мрії здійснювалися!
    Я адвент не буду робити, у мене дітей немає. Рано ще)))
    Зроблю тому якийсь декор))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Люба, дякую за привітання!
      це добре, що буде і адвент і декор, чекатимемо результату!

      Видалити
  8. І я хочу з вами :) Постараюсь все встигати. Хороший буде для мене стимул ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. от і чудово, ласкаво просимо! ми теж стараємся все встигнути, будемо мотивувати одну одну)))

      Видалити
  9. Чи можна з вами?Я ще не дуже досвідчений "рукомайстер", але займаюся рукоділлям половину свого життя(мені 11 років):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Настюша, ласкаво просимо! тут головне - бажання :-) чекатимемо твоïх робіт!

      Видалити
  10. І я вже готова ))) все добавила в лінки ))

    ВідповістиВидалити
  11. Таня я наконец то взялась за дело. Вот мое первое задание http://httpblogsmkruusers4231536.blogspot.com/2012/12/blog-post_18.html#comment-form Может куда то его надо выложить? Я не очень поняла. Поэтому расписала у себя.Так благодарна тебе. Иначе бы и не пошевелилась.

    ВідповістиВидалити
  12. Щось не можу роібратися тут Лінксом ((( Тому кидаю ссилочку сюди http://jylietka.blogspot.com/2013/01/home-deco-1.html

    ВідповістиВидалити