середу, 19 травня 2010 р.

Скрап-зустріч в Карпатах

От і повернулись ми з скрап-вихідних в Карпатах. Час пролетів швидко і непомітно і навіть  дощик не зміг зіпсувати хороший настрій :-))

Дякую Яні та Олесю за організацію цієї зустрічі, це величезний труд, який ми всі оцінили! Єдиним розчаруванням для мене було те, що за цей насичений день ми так і не встигли толком познайомитись, а це було для мене першою мотивацією поїздки на цей зліт. Дівчата перезнайомились між собою ще по дорозі з Тернополя, а ми, ті, хто приїхали власним транспортом, залишились трохи в стороні.  Суботній день був насичений програмою МК, в неділю йшов дощ і ми розїхались по домах досить рано, так що будемо знайомитись наступного разу і продовжувати спілкування на блогах :-)

Яна запропонувала нам цікавий МК рамочки для фото, схожа мені ще раніше сподобалась в Яни на блозі, так що я була задоволена тим, що зроблю таку і для себе. Тим більше, що вдома я б таку не зробила, бо всі декоративні елементи вирізані на машинці, а у мене її поки що нема. Якщо чесно, нема, бо до цих пір я вважала, що машинка корисна тим, хто робить багато листівок, а мені, з сторінками, вона і не дуже необхідна. А тепер не знаю, може і собі придбаю щось таке, бо деякі елементи, зокрема кутики для фото, вирізані на машинці, мені сподобались, вручну такі вирізати довго і нудно, і све рівно так акуратно не вийде. Так що післяобідній час я використала частково на те, щоб навирізати собі всяких штучок-дрючок, Яно, дякую за можливість "поексплуатувати " твою помічницю!

Фото у мене небагато, з нетерпінням чекаю Лесикових. 

на цій дівчата зосереджено скрапують, порожнє тільки моє місце :-))

тут зшивають Bind-it-allом

А це мій подарунок Яні, про який я писала в попередньому пості -- це такий собі гаманець для фото, щоб завжди мати фото рідних з собою. для фото 3х4.

4 коментарі:

  1. Таня, дякую, що ти приїхала на зліт! Часу на знайомство дійсно було мало (цю частину ми не продумали), планувалося що пів години перед початком мк ми відведемо на знайомство, але цей час пішов на підготовку залу. шкодую, що я таки не почула розповідь про виставку у Франції (забігалася і забула розпитати про все все), і окремо хочу подякувати за роз"яснення що ж воно таке shrink plastic :) (чула про цю штуку - на якомусь чорнилі в описі було вказано, що можна по такому пластику штампувати). думаю ми будемо і далі влаштовувати такі зустрічі і в нас таки буде нагода нормально познайомитися і поспілкуватися :)

    ААА! і безмежно вдячна за подарунок - вставлю фото і обов'язково похвалюся в своєму блозі - все таки це ТАК АКУРАТНО зроблено, ніколи б не здогадалася, що це ручна робота.

    і про друк з фотошопу - якось на днях напишу стаття з скріншотами, щоб було більш зрозуміло

    а на рахунок машинок - то для сторінок думаю таки буде раціонально придбати не cuttlebug, а cricut (або іншу електронну) - більше можливостей гарантовано (напис будь-якою мовою і шрифтом, що особливо важливо для сторінок, і всілякі рамочки, завиточки і т.д.) ось подивися цей блог - http://pennyduncancreations.blogspot.com - там якраз є безкоштовні файли для цієї машинки

    ВідповістиВидалити
  2. Ого, Яно, це найдовший коментар за всю історію мого блогування :-))

    я провела чудові вихідні і з задоволенням приїду на таку зустріч ще раз! до речі, в Тернополі була тільки проїздом, міста не бачила, так що можна колись буде поєднати приємне з приємним :-)

    щодо подарунку (я навіть не знаю, як цю штуку по-укр. назвати), я дуже рада, що тобі сподобалось!

    дякую за пораду щодо машинки і посилання, дуже доречно, бо з електронними машинками я ніколи не працювала і знвю про них тільки теоретично.

    пластик як випробую, обов"язково покажу результат на блозі.

    ВідповістиВидалити
  3. Дійсно, жаль що ми толком і не познайомились, та все одно, тепер як заходжу до блогів дівчат, які були на зльоті, то вони ніби якось рідніше здаються :)

    ВідповістиВидалити
  4. Таня! Расскажите, пожалуйста, не скучали ли Ваши чада-домочадцы во время слета. Хочу поехать туда в октябре вместе с мужем. Мы беспредельно пожилые пенсионеры, но скрапбукинг стал нашим делом (бизнесом), мне легко ответить на "marysa46 собачка i.ua". Спасибо. Марыся

    ВідповістиВидалити